Πως να παραμείνετε παντρεμένοι με έναν /μία Δικηγόρο

0

 

Το επάγγελμα του δικηγόρου σχετίζεται με υψηλά ποσοστά κατάθλιψης και άγχους, έναντι άλλων επαγγελμάτων, καθώς η πλειονότητα των Δικηγόρων εργάζεται σε απαιτητικές συνθήκες πίεσης, εν μέσω εξαντλητικών ωραρίων, επί σειρά ετών [4] [5]. Οι απαιτητικές αυτές συνθήκες συχνά επηρεάζουν την συμπεριφορά των Δικηγόρων εκτός εργασίας, διαταράσσοντας την ισορροπία των διαπροσωπικών τους σχέσεων. Αν αυτή είναι η πραγματικότητα και της δίκης σας σχέσης μπορείτε να αξιοποιήσετε τις ακόλουθες τεχνικές, με στόχο την αποκατάσταση της διαπροσωπικής σας ισορροπίας:

Ζητήστε του-της να “απενεργοποιήσει” τον Δικηγόρο στις διαπροσωπικές σχέσεις

Ένας έμπειρος Δικηγόρος παραδέχεται δύσκολα τα λάθη του, ενώ επιτίθεται αδιάκοπτα σε μη τεκμηριωμένα επιχειρήματα της άλλης πλευράς. [1] Αν η παραδοχή αυτή ισχύει και στις δικές σας ενδοοικογενειακές αντιπαραθέσεις, σημαίνει ότι ο σύντροφος σας δυσκολεύεται να διαχωρίσει την εργασία και την δικηγορική πρακτική του, από την καθημερινότητα της σχέσης σας. Θα πρέπει λοιπόν να επιλέξετε μια στιγμή ηρεμίας και να θέσετε το ζήτημα, ζητώντας στον-την σύντροφο σας να “θέτει σε ύπνωση” την λειτουργία του Δικηγόρου στις διαπροσωπικές σχέσεις σας.

Επιμείνετε σε βαθύτερη ανάλυση

Αν ο-η σύντροφος σας αρνείται επιμόνως την ανάλυση περί Δικηγορικής συμπεριφοράς εντός της σχέσης σας, ψύχραιμα και με ηρεμία παραθέστε του τα ποιοτικά στοιχεία που αναζητάτε στο σύντροφο και συνομιλητή σας, ακόμα και όταν αντιπαρατίθεστε.

Ανακαλύψτε τρόπους αποσυμπίεσης

Η πλειονότητα των Δικηγόρων εργάζεται σε απαιτητικές συνθήκες πίεσης εν μέσω εξαντλητικών ωραρίων, επί σειρά ετών. Το υψηλό στρες, ο ισχυρός ανταγωνισμός και το συχνά εχθρικό περιβάλλον, φορτίζουν αρνητικά τη συναισθηματική ισορροπία του συντρόφου σας και απαιτείται προσπάθεια και από τους δυο για την απαραίτητη αποφόρτιση [2]. Συζητήστε με τον -την σύντροφο σας τις αλλαγές που μπορείτε να πραγματοποιήσετε, ώστε να ανακαλύψετε νέους τρόπους αποσυμπίεσης, προφυλάσσοντας έτσι τη σχέση σας.

Προτείνετε στρατηγική και πλάνο αντιμετώπισης

Η καθημερινότητα των Δικηγόρων είναι έντονη και διαρκής με αποτέλεσμα να βρίσκονται σε συνεχές έλλειμμα χρόνου. Σε περίπτωση όμως που η προτεραιότητα της εργασίας προσπερνά συστηματικά την οικογένεια και την προσωπική ισορροπία οδηγούμαστε σε καταστάσεις επιπρόσθετου άγχους και δυσφορίας. Ορισμένες τεχνικές αντιμετώπισης που μπορείτε να αξιοποιήσετε για την αποκατάσταση της ισορροπίας στην σχέση σας είναι οι ακόλουθες [3]:

– Δώστε προτεραιότητα στη σχέση σας και την προσωπική σας ισορροπία, όταν δεν σας πιέζει ο χρόνος

– Αναγνωρίστε τα λάθη σας, ως μέρος της ζωής και ως ευκαιρίες εκμάθησης

– Θέστε ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα για τον φόρτο εργασίας σας, αξιολογώντας πάντα της επιπτώσεις στην καθημερινότητα της οικογένειας σας και στην προσωπική σας ευεξία

– Θέστε χρονοδιάγραμμα αποσυμπίεσης και ανακούφισης από το στρες, τηρώντας το ευλαβικά ως οποιαδήποτε άλλη προγραμματισμένη εργασία

Αναζητήστε επαγγελματική συμβουλή

Το επάγγελμα του Δικηγόρου σχετίζεται με υψηλά ποσοστά κατάθλιψης και άγχους, έναντι άλλων επαγγελμάτων, αλλά οι ίδιοι δικηγόροι συχνά δυσκολεύονται να παραδεχτούν αυτήν την πραγματικότητα, στο βαθμό που σχετίζεται με την εργασία τους [4] [5]. Η επίσκεψη σε ένα ειδικό θεραπευτή ή σύμβουλο γάμου θα μπορούσε να βοηθήσει στον εντοπισμό ειδικών καταστάσεων, και να προτείνει τρόπους και μεθόδους για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

 

1. http://www.lawyeravenue.com/2009/02/12/the-lawyer-spouse-balancing-love-work-ambition/
2. http://www.lexisone.com/balancing/articles/lw030004c.html
3. https://www.psychologytoday.com/blog/therapy-matters/201105/the-depressed-lawyer
4. http://www.americanbar.org/content/newsletter/publications/law_trends_news_practice_area_e_newsletter_home/practice_lukasic.html
5. https://www.psychologytoday.com/blog/therapy-matters/201105/the-depressed-lawyer

 

 

Σχόλια