ΑΝΤΩΝΗΣ Π.ΑΡΓΥΡΟΣ
Σε ισχύ από 13 Σεπτεμβρίου 2025 τέθηκε ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας( Νόμος 5209/2025-ΦΕΚ 100/Α/13-6-2025)αλλά δυστυχώς η πρώτη είδηση του αστυνομικού δελτίου καθημερινά είναι ότι νέοι μας χάνουν τη ζωή τους τα ξημερώματα σε τροχαία δυστυχήματα και μάλιστα εντός του αστικού ιστού στο λεκανοπέδιο Αττικής, μεγαλώνοντας ακόμη περισσότερο τη μακάβρια λίστα των συνανθρώπων μας, κυρίως νεαρής ηλικίας που άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο. Οικογένειες ξεκληρίζονται, χιλιάδες οι ανάπηροι, ανελέητος ο πόλεμος, μια γενοκτονία σε εξέλιξη. Το δυστύχημα είναι ότι η αιτίες παραμένουν οι ίδιες ,η οδήγηση χρήση ουσιών και οινοπνεύματος, η χρήση κινητού τηλεφώνου, η υπερβολική ταχύτητα, η παραβίαση στοπ και ερυθρού σηματοδότη. Η συμπεριφορά πολλών οδηγών διακατέχεται από μια αίσθηση υπεροχής, απόρριψης των κανόνων και βαθιάς δυσπιστίας προς τους θεσμούς, αδιαφορούν για τις ποινές του Κώδικα δείγμα η μετα την ισχύ του νέου ΚΟΚ εγκατάλειψη του θύματος που προκάλεσαν με το τροχαίο ατύχημα είναι ο κανόνας . Οι αυστηρότεροι νόμοι έχουν ελάχιστο αποτέλεσμα όταν η εφαρμογή τους παραμένει αποσπασματική και αμφίβολη και όταν η ίδια κουλτούρα της ασφάλτου συνεχίζεται και η ατιμωρησία εδραιώνεται καθημερινά στους δρόμους. Αντί δηλώσεων πρέπει να αλλάξει το δόγμα αστυνόμευσης σε όλα τα ζητήματα δημόσιας ασφαλείας και όχι θεωρητικές κατασκευές μοτι θα μας σώσουν οι κάμερες(άσχετο το παράδειγμα για το ζήτημα χαρακτηριστικό τι συμβαίνει στην δημόσια ασφάλεια ,σε μένα τον ίδιο έγινε απόπειρα κλοπής 12 ή ώρα το πρωί εργάσιμης μέρας στην οδό Πανεπιστημίου,όπου ματαίως αναζητούσα πεζό αστυνομικό)
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ιουνίου 2025, καταγράφηκαν 63 νεκροί σε τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα, ενώ τον ίδιο μήνα στη Δυτική Ελλάδα σημειώθηκαν 22 νεκροί, στο Νότιο Αιγαίο 3 και στην Αττική 9, όπως αναφέρει η ΕΛΣΤΑΤ. Το ζήτημα έχει αναχθεί σε θέμα ζωής και θανάτου είναι σαν βρισκόμαστε σε ΄ένα διαρκή πόλεμο με καθημερινές απώλειες σε νεκρούς και τραυματίες.. Δεν αφορούν μόνο εκείνους που χάνουν τη ζωή τους, αφήνοντας πίσω τους αρφανεμένες οικογένειες, αλλά και τους εκατοντάδες τραυματίες που μένουν ανάπηροι. Υπάρχουν εγκληματίες οδηγοί που οδηγούν που παραβιάζουν την προτεραιότητα , τα STOP και τους ερυθρούς σηματοδότες, υπερβαίνουν σε εγκληματικό βαθμό τα όρια ταχύτητας, εισέρχονται στο αντίθετο ρεύμα ή σε μονόδρομους ,οδηγούν μεθυσμένοι ή μιλούν στα κινητά τους τηλέφωνα, σαν να είναι το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο, και όλα αυτά τα κάνουν με περισσή ευκολία καθημερινά, χωρίς να τιμωρούνται συνήθως, μέχρι την στιγμή που θα προκαλέσουν το ατύχημα ή το δυστύχημα.
Η ενίσχυση των μέτρων αστυνόμευσης όλο το εικοσιτετράωρο και η διενέργεια εξονυχιστικών ελέγχων και εγκατάσταση ενός πλήρους συστήματος «σύστημα φωτοεπισήμανσης», αποτελεί επιταγή προκειμένου να σταματήσει ο φόρος αίματος της ασφάλτου. Η “θυσία στον Μολώχ της ασφάλτου “.
Η πραγματικότητα αυτή φέρνει στο προσκήνιο μια έρευνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχει γίνει στις χώρες του ΟΑΣΑ, με τα στοιχεία να μην διαφέρουν και στις χώρες εκτός ΟΑΣΑ. Οι οδηγοί ηλικίας 16-24 ετών έχουν διπλάσιο έως τριπλάσιο κίνδυνο να εμπλακούν σε ατύχημα σε σχέση με τους πιο έμπειρους οδηγούς.
Όταν σε αυτά τα ατυχήματα χάνει τη ζωή του ένας νέος οδηγός, σκοτώνονται περίπου 1,3 άτομα που βρίσκονται εκείνη την στιγμή είτε μέσα στο αυτοκίνητο, είτε σε άλλο όχημα, είτε στο σημείο του ατυχήματος. Τα ατυχήματα των νεαρών οδηγών διαφέρουν από αυτά των πιο έμπειρων οδηγών, καθώς αυτά συμβαίνουν τη νύχτα με ή χωρίς την εμπλοκή άλλου οχήματος και προέρχονται καθαρά από έλλειψη εμπειρίας, οι νέοι οδηγοί συχνά παρουσιάζουν προβλήματα κατά την οδήγηση, απόρροια της χρήσης αλκοόλ και ναρκωτικών, της κούρασης και της απόσπασης της προσοχής και της χρήσης κινητού τηλεφώνου.
Οι νεαροί οδηγοί οδηγούν συχνά σε ώρες υψηλού κινδύνου και σε συνθήκες υψηλού κινδύνου. Έτσι οδηγούν το βράδυ, έχουν αυξημένη ταχύτητα, δεν φορούν ζώνες ασφαλείας και οδηγούν παλιά αυτοκίνητα
Ο νομοθέτης βρίσκεται εκτός πραγματικότητας, αφού ούτε οι διατάξεις τηρούνται, ούτε επαρκείς τροχονομικοί έλεγχοι γίνονται αλλά και όταν συμβαίνουν τα ατυχήματα το αποτέλεσμα είναι τόσο τραγικό που κανένας δεν ασχολείται στα σοβαρά με τα πραγματικά αίτια των ατυχημάτων. Άλλωστε στους δρόμους σήμερα οδηγούν ανήλικοι και χωρίς άδεια οδηγήσεως και αυτοκίνητα χωρίς ασφάλιση και η τροχαία αστυνόμευση απουσιάζει ολοκληρωτικά και αυξάνονται οι εγκληματικές συμπεριφορές οδηγών που χτυπούν και εγκαταλείπουν το θύμα τους. Προκαλώ οποιονδήποτε να βρει τροχονόμο στους κεντρικούς δρόμου της Πρωτεύουσας ή στις εθνικές οδούς(όχι στα δήθεν μπλόκα),αλλά στους δρόμους όπου η ανομία βασιλεύει(μια βόλτα στην οδό Ιπποκράτους, την οδό Σόλωνος για να θαυμάσει το διπλοπαρκάρισμα, την παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη κλπ.)
Η ραγδαία αύξηση των δυστυχημάτων κυρίως στην κατηγορία των νέων σε ηλικία οδηγών, έχει ανάψει το κόκκινο φως του συναγερμού και επείγει η λήψη μέτρων, ώστε να σταματήσει ο φόρος του αίματος. Το ζήτημα της οδικής συμπεριφοράς, προφανώς και δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται με στατιστικές και ανάλυση αριθμών. Το ζήτημα αντιμετωπίζεται με δράσεις και σύστημα φωτοεπισήμανσης που μπορεί να μειώσει θανάτους στους δρόμους. Όμως δεν είναι πανάκεια, είναι απλώς μια ευχή και μια ελπίδα, αφού ούτε οι κάμερες θα δώσουν λύση γιατί η ροπή προς την ανομία στους δρόμους είναι γενική, ούτε εντοπίζουν οι κάμερες τους ανήλικους ή εκείνους που οδηγούν χωρίς άδεια ή έχουν κάνει χρήση οινοπνεύματος η ουσιών και οδηγούν επικίνδυνα. Βρισκόμαστε, σήμερα, ως κοινωνία σε μια κατάσταση πλήρους απαξίωσης της ίδιας της ανθρώπινης ζωής και εδώ πρέπει να εφαρμόζεται απαρέγκλιτα, αυστηρά και γρήγορα ο νόμος, πράγμα για το οποίο έχω εύλογες αμφιβολίες.
Κάθε μέρα άλλη μία οικογένεια, θρηνεί την απώλεια προσφιλούς της που είχε τη ζωή μπροστά του για να δημιουργήσει και να συμβάλει στη εξέλιξη και την προαγωγή της κοινωνίας και της χώρας μας,αφού υπάρχει η ελλιπής ενημέρωση και εκπαίδευση σε θέματα οδικής ασφάλειας. Η καλλιέργεια κυκλοφοριακής συνείδησης και παιδείας ξεκινά από την οικογένεια και το σχολείο σε μικρή ηλικία και συνεχίζεται διά βίου σε ένα περιβάλλον εφαρμογής των κανόνων.
17/10/2025
Suharto and his family became notorious for controlling state enterprises and taking kickbacks for government contracts, for siphoning money from state charities and for committing gross violations of human rights. I thought I sent this in, but if I didn't, I didn't want to miss the opportunity. Hidden categories: Webarchive template wayback links M w M b All articles with unsourced statements Articles with unsourced statements from November Articles with unsourced statements from January Commons category link is on Wikidata Commons category link is on Wikidata using P Articles containing video clips. I read this and the first scent that jumped into my mind was Gendarme Just in the looking, someone mentions that Z by Zegna is similar. Description read more This waterproof digital compact camera is designed so that anyone can capture outdoor activities more casually, effortlessly and without worries. The tail cone has nine holes Tabulated Data: and in conjunction with the cone provides stabi- lization. Gilbert is also revealed to be a Baskerville who was originally chosen to be the next Glen a century ago. If there is arthritis in only one or two of those components, a partial knee replacement might be a good option. One reason is that some owners are seeking an alternative to Isuzu MT model because the new models with the engine at the rear are shunned by many operators. The standard peripheral fundus and developmental variation. In 19th-century discussions of labor relations, it was normally assumed that the threat of starvation forced those without property to work for wages. Orion's second brightest star, Betelguese, sits high above the belt and forms his left shoulder slightly down and to the right, Bellatrix, makes his right shoulder. Navigating the ins and outs of teacher certification reciprocity can be overwhelming and include countless Google searches. Lydia Eckhardt regularly presents a gala evening full of fashion and a good mood with current themes. The questionnaire has been used by different studies all over the world, and its validity and reliability have been assessed. The earliest written record of the counterweight trebuchet, a vastly more powerful design than the simple traction trebuchet, 62 appears in the work of the 12th-century historian Niketas Choniates. Gondola Cableway on Jaworzyna Krynicka is a place full of attractions for tourists all over the Poland. Idle is a little better now sometimes it drops to about RPM when it should, other times it does not.

