«Πύλη» κατασκοπίας των συνήθειων μας φιλοδοξεί να δημιουργήσει η Google, μέσω των online παιχνιδιών του Διαδικτύου.
Η εταιρεία υποστηρίζει ότι έχει τη δυνατότητα να συγκεντρώσει χρήσιμα στοιχεία για τις προτιμήσεις και την προσωπικότητα ενός ατόμου, παρακολουθώντας τη συμπεριφορά του στα online παιχνίδια και στην συνέχεια, να τα πουλήσει σε διαφημιστικές εταιρίες.
Η Google φέρεται ότι διαθέτει την σχετική τεχνολογία, αφού έχει καταθέσει αιτήσεις για την κατοχύρωση των σχετικών τίτλων ευρεσιτεχνίας στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ.
Η είδηση αυτή προκαλεί το εύλογο ερώτημα, πώς θα προστατεύεται η ιδιωτική ζωή κατά την εφαρμογή του φιλόδοξου σχεδίου και ποια πρόσωπα, εκτός από τους διαφημιστές, μπορούν ν αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα.