spot_img
spot_img
ΑρχικήLaw NewsΔίκαιο & ΤεχνολογίαFTC: Έρευνα για τη νέα πολιτική απορρήτου του Facebook

FTC: Έρευνα για τη νέα πολιτική απορρήτου του Facebook

spot_img

Τη διεξαγωγή έρευνας σχετικά με τη νομιμότητα της νέας πολιτικής περί απορρήτου του Facebook , ανακοίνωσε η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ (Federal Trade Commission – FTC), καθώς υπάρχουν αμφιβολίες για τη συμβατότητα των αλλαγών με τη συμφωνία του 2011, μεταξύ της εταιρείας και των αρμόδιων ρυθμιστικών αρχών.

Σύμφωνα με τη συμφωνία του 2011, το Faceboοk πρέπει να διαθέτει τη ρητή συναίνεση των χρηστών, προκειμένου να εκθέσει προσωπικές πληροφορίες τους, σε οτιδήποτε μπορεί να θεωρηθεί «νέο κοινό». Από την άλλη πλευρά, η προσφάτως αναθεωρημένη πολιτική του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου περί απορρήτου, απαιτεί από τους χρήστες να του χορηγήσουν ευρείας κλίμακας άδεια χρήσης των δεδομένων τους, για διαφημιστικούς σκοπούς, καθιστώντας μάλιστα την παροχή της εν λόγω άδειας, όρο χρήσης της υπηρεσίας.

Η ως άνω αναθεώρηση αποτελεί εξέλιξη πρόσφατου διακανονισμού[Link] του Facebook με χρήστες, οι οποίοι είχαν ασκήσει ομαδική αγωγή για άνευ αδείας χρήση των φωτογραφιών και των ονομάτων τους, σε διαφημιστικές καταχωρίσεις στο κοινωνικό δίκτυο. Η Facebook Inc, η οποία ενημέρωσε, με σχετική καθυστέρηση, την Επιτροπή για τους νέους όρους της πολιτικής της, επιμένει, ότι οι αλλαγές βρίσκονται σε πλήρη αρμονία, τόσο με τη συμφωνία του 2011, όσο και με το διακανονισμό του 2013.

Η Επιτροπή ωστόσο, εξακολουθεί να εκφράζει αμφιβολίες και δηλώνει, ότι, όποιο κι αν είναι το πόρισμα της έρευνας, προτίθεται να παρακολουθεί στενά το ζήτημα.
 

spot_img

Lawjobs