spot_img
spot_img
ΑρχικήLaw NewsΔίκαιο & ΤεχνολογίαGripe: Καταγγελίες καταναλωτών άμεσα, χωρίς γραφειοκρατία

Gripe: Καταγγελίες καταναλωτών άμεσα, χωρίς γραφειοκρατία

spot_img
spot_img
spot_img

Όλοι μας έχουμε βιώσει άσχημες καταναλωτικές εμπειρίες τις οποίες δεν έχουμε καταγγείλει είτε από έλλειψη διάθεσης, είτε επειδή αυτό στην πράξη δεν κατέστη δυνατό. Τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών με ατελείωτη αναμονή, υπεύθυνοι με δυσκολία στην επικοινωνία αλλά και στην κατανόηση προβλημάτων, είναι συχνά φαινόμενα του customer service πολλών επιχειρήσεων.  

Σε τέτοιου είδους καθημερινά προβλήματα , φιλοδοξεί να δώσει λύση μια εφαρμογή για κινητά (iphone – android) η οποία ονομάζεται Gripe. Η εν λόγω εταιρεία  αυτοαποκαλείται ως το “Υπουργείο καλύτερης διεξαγωγής του επειχηρείν  στην εποχή του Twitter”, και διατείνεται ότι μπορεί να εξαλείψει το κενό διάστημα, που προκύπτει από την στιγμή της εμφάνισης του παραπόνου μέχρι την πολυπόθητη ικανοποίησή του.

Η διαδικασία έχει ως εξής : α) εγκατάσταση της εφαρμογής και είσοδος της σε αυτήν μέσω του λογαριασμού σας Twitter ή Facebook β) Με την εμφάνιση του παραπόνου εντοπίζετε την “άτακτη” επιχείρηση μέσω της εφαρμογής (εμφάνιση λίστας επιχειρήσεων που βρίσκονται πιο κοντά σας ) γ)Ανάρτηση αρνητικού σχολίου (καταγγελίας) το οποίο αυτόματα μοιράζεται σε όλο το δίκτυο σας.  

Το Gripe λειτουργεί εδώ και ένα χρόνο, και έχει αποκτήσει μεγάλη δύναμη παγκοσμίως καθώς πολύ αγανακτισμένοι καταναλωτές στρέφονται σε αυτό, λόγω της αμεσότητας που παρέχει. Στον αντίποδα, επικριτές αυτής της διαδικασίας αναφέρουν ότι η συγκεκριμένη πρακτική μπορεί εύκολα να οδηγήσει σε ακραίες συμπεριφορές και έμμεσους εκβιασμούς επιχειρήσεων.

Αυτό που συνομολογείται κρυφά ανάμεσα σε όλους τους χρήστες του Gripe είναι  μετατόπιση της δύναμης από τις επιχειρήσεις στον καταναλωτή, ο οποίος  πλέον φαίνεται να μην είναι το αδύνατο συμβαλλόμενο μέρος.

 

spot_img

Lawjobs