spot_img
spot_img
ΑρχικήLaw NewsΔίκαιο & ΤεχνολογίαMicrosoft εναντίον Google για ζητήματα απορρήτου

Microsoft εναντίον Google για ζητήματα απορρήτου

spot_img
spot_img
spot_img

Μαίνεται η μάχη μεταξύ της Microsoft και της Google, καθώς δικηγόρος από το νομικό τμήμα της πρώτης εταιρείας δήλωσε ότι η Google έχει εξελιχθεί σε «αυτοκράτορα» του διαδικτύου και διατηρεί βάσεις δεδομένων με προσωπικά στοιχεία των χρηστών, εφαρμόζοντας αμφίβολης νομιμότητας πρακτικές στα ζητήματα απορρήτου.
Η δικηγόρος Pamela Jones Harbour, με άρθρο της στην εφημερίδα «New York Times», αναφέρει ότι η Google δεν είναι απλά μια γνωστή εταιρεία που διαχειρίζεται υπηρεσίες διαδικτύου αλλά έχει αναδειχθεί στον κεντρικό διαχειριστή πληροφοριών παγκοσμίως, ενώ καμία άλλη μηχανή αναζήτησης δεν είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τα ποσοστά που καταγράφει ο τεχνολογικός κολοσσός. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι το 80% των αναζητήσεων στο διαδίκτυο πραγματοποιούνται μέσω της μηχανής αναζήτησης της Google ενώ για τις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται μέσω κινητών τηλεφώνων, το ποσοστό αγγίζει το 98%. Το συγκεκριμένο γεγονός μάλιστα δημιουργεί σοβαρούς προβληματισμούς για την προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων της Google εις βάρος άλλων ανταγωνιστικών.Στη συνέχεια, η P. J. Harbour τονίζει ότι η πολιτική διαχείρισης προσωπικών δεδομένων, η οποία ακολουθείται από την Google δεν αποτελεί κίνδυνο μόνο για την προστασία του απορρήτου των πληροφοριών αλλά συνιστά επιπρόσθετα μια αντιδημοκρατική πρακτική, καθώς δε δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες να αποφασίσουν οι ίδιοι για τη διαχείριση των προσωπικών τους στοιχείων.
Τέλος, η δικηγόρος επισημαίνει ότι η βασική δραστηριότητα της Google πλέον είναι η δημιουργία βάσεων δεδομένων με στοιχεία χρηστών, τα οποία διαμοιράζεται με διαφημιστικές εταιρείες και λοιπά τρίτα μέρη. Χαρακτηριστικά  μάλιστα η P. J. Harbour σημειώνει ότι η Google έχει εξελιχθεί σε «εταιρεία συλλογής πληροφοριών» («data collection company»).
Οι πρακτικές που ακολουθεί ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός βρίσκονται συχνά στο επίκεντρο επικρίσεων ενώ υπενθυμίζεται ότι η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (Federal Trade Commission – FTC) διεξάγει διετή έρευνα για το επίμαχο ζήτημα.

spot_img

Lawjobs