Αγωγή καταναλωτή κατά Apple για το iPod Nano

0

Αμερικανός καταναλωτής που κατέθεσε αγωγή κατά της εταιρείας Apple υποστηρίζει ότι η εταιρία ξεκίνησε την παραγωγή της φορητής συσκευής iPod Nano παρόλο που γνώριζε ότι ήταν ελαττωματική. Αν και το Nano εντυπωσιάζει με το μικρό του μέγεθος, πολλοί αγοραστές παραπονούνται ότι η οθόνη είναι υπερβολικά ευαίσθητη.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι πράγματι υπήρχαν προβλήματα με μια συσγεκεριμένη παρτίδα της συσκευής, η οποία αντιστοιχούσε στο 0,1% των πωλήσεων μέχρι εκείνη τη στιγμή. Όμως τα παράπονα για εμφάνιση γρατζουνιών στην οθόνη συνεχίστηκαν.

Ο ενάγων ,Τζέισον Τόμζακ, υποστηρίζει στην αγωγή που κατέθεσε σε περιφερειακό δικαστήριο της Καλιφόρνια ότι η Apple «απέκρυψε τη σχεδιαστική ατέλεια και συμβούλευσε τους αγοραστές να προμηθευτούν επιπλέον εξοπλισμό [θήκη] για να προστατεύσουν την οθόνη από τις υπερβολικές εκδορές».

Σύμφωνα με το κείμενο της αγωγής η Apple υποβάθμισε την αντοχή της οθόνης στην προσπάθειά της να κάνει το Nano όσο λεπτότερο γίνεται. Τα πλήκτρα και η οθόνη βρίσκονται πίσω από μια επίστρωση ρητίνης πολύ πιο λεπτή από ό,τι σε άλλες συσκευές iPod.

Ο Τόμζακ ζητά να του επιστραφούν τα 25 δολάρια που έδωσε για να επιστρέψει το Nano του στην Apple και να πάρει καινούργιο, συν στο αρχικό κόστος της συσκευής καθώς και αποζημίωση.

Σχόλια