Απάτη phishing με θύματα πελάτες ξενοδοχείων

0

Οι πελάτες μεγάλων ξενοδοχειακών συγκροτημάτων είναι ο νέος στόχος όσων χρησιμοποιούν τη μέθοδο phishing για να εξαπατήσουν τους χρήστες και να αποκτήσουν πρόσβαση σε προσωπικά στοιχεία και δεδομένα.
Σύμφωνα με την ομάδα εθελοντών για την παροχή προστασίας από απάτες στο διαδίκτυο FraudTip.com περισσότεροι από 71.000 πελάτες ξενοδοχείων κάθε μήνα κατευθύνονται σε πλαστές ιστοσελίδες.
Οι ξενοδοχειακές αλυσίδες Hyatt, TraveLodge, Comfort Inn, Ramada, Days Inn, και Wyndham φέρονται να έχουν μπει στο στόχαστρο των απατεώνων.
Ωστόσο, οι κυρίαρχες και αναγνωρισμένες στην αγορά εταιρείες ασφαλείας υπολογιστών δεν μπορούν ακόμα να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία της εθελοντικής ομάδας, FraudTip.com.
Σύμφωνα με την FraudTip.com η απάτη εκμεταλλεύεται “διαφημίσεις μέσω του διαδικτύου, συστήματα κράτησης δωματίων μέσω τρίτων εταιρειών και ανύπαρκτες υπηρεσίες αναζήτησης ξενοδοχείων και κατευθύνει τους χρήστες σε πλαστές εκδοχές ιστοσελίδων μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων”.

Σχόλια