Έκκληση για εξαίρεση των βρετανικών εταιρειών από το σύστημα στοχευμένων διαφημίσεων, Phorm

0

Επτά από τις μεγαλύτερες εταιρείες παροχής διαδικτυακών υπηρεσιών στη Βρετανία καλούνται να μην εφαρμόσουν το αμφιλεγόμενο σύστημα των προσωποποιημένων διαφημίσεων.

Το σύστημα στοχευμένων διαφημίσεων, Phorm, επίσης γνωστό ως Webwise καταγράφει και παρακολουθεί τις συνήθειες των χρηστών στο διαδίκτυο και εμφανίζει διαφημίσεις σχετικές με το περιεχόμενο των ιστοσελίδων που επισκέπτονται οι χρήστες.

Την έκκληση προς τις επτά βρετανικές εταιρείες απηύθυνε με ανοικτή επιστολή η οργάνωση, Open Rights Group (ORG).

Οι κάτοχοι του συστήματος Phorm εμμένουν ότι η εν λόγω τεχνολογία δεν παραβιάζει τη νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Η βρετανική ηγεσία δηλώνει ικανοποιημένη με το γεγονός ότι το σύστημα Phorm έχει εναρμονιστεί απόλυτα με τους κοινοτικούς κανόνες για τα προσωπικά δεδομένα και επισημαίνει ότι η όποια μελλοντική ανάπτυξη του συστήματος θα γίνεται μόνο με τη συγκατάθεση των χρηστών, οι οποίοι θα μπορούν οπότε το θελήσουν να αποχωρήσουν από το σύστημα.

Σχόλια