Εντείνεται ο προβληματισμός για την προστασία δεδομένων στο Facebook

0

Στο προσκήνιο έρχονται για ακόμη μία φορά οι ανησυχίες των χρηστών του Facebook για ζητήματα που άπτονται της προστασίας της ιδιωτικότητάς τους. Ειδικότερα, έρευνα του Ινστιτούτου Συστημάτων Λογισμικού και της Microsoft αποκαλύπτει ότι οι διαφημιστικές εταιρείες γνωρίζουν λεπτομέρειες για τον σεξουαλικό προσανατολισμό των χρηστών και χρησιμοποιούν τις συγκεκριμένες πληροφορίες για να αποστέλλουν εξατομικευμένα διαφημιστικά μηνύματα.
Στο πλαίσιο της έρευνας που πραγματοποιήθηκε, η ομάδα δημιούργησε προφίλ δύο ετεροφυλόφιλων και δύο ομοφυλόφιλων ατόμων και των δύο φύλων. Στη συνέχεια μελέτησε τις διαφορές μεταξύ των διαφημιστικών μηνυμάτων που εμφανίζονταν στα προφίλ τους και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι πράγματι οι διαφημιστικές εταιρείες γνώριζαν τον σεξουαλικό προσανατολισμό των υποτιθέμενων χρηστών.
Το ζήτημα έχει απασχολήσει και την αμερικανική διοίκηση, ενώ δύο μέλη του Κογκρέσου, με επιστολή τους προς τον ιδρυτή του ιστοτόπου κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ ζητούν την άμεση αντιμετώπισή του.

Σχόλια