Εξηγήσεις της Dropbox για την διαρροή στοιχείων των χρηστών της

0

Διευκρινίσεις για την επίθεση που δέχτηκε τον περασμένο μήνα έδωσε η υπηρεσία Dropbox, εξηγώντας στους καταναλωτές πώς προέκυψε το κενό ασφαλείας, εξαιτίας του οποίου δέχτηκαν spam mail στους λογαριασμούς τους. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το ζήτημα ανέκυψε όταν παραβιάστηκε ο λογαριασμός ενός υπαλλήλου, στον οποίο υπήρχε αρχείο με τις διευθύνσεις ηλεκτρονικής αλληλογραφίας των μελών της υπηρεσίας. Αρνήθηκε πάντως να αποκαλύψει τον αριθμό των χρηστών που εθίγησαν από την διαρροή των στοιχείων.
Πολλοί από τους καταναλωτές εξέφρασαν έντονη δυσαρέσκεια για το περιστατικό, κατηγορώντας την υπηρεσία ότι έπρεπε να διατηρεί τα στοιχεία τους σε περισσότερο ασφαλές μέρος, δεδομένου ότι διακυβεύεται η ιδιωτικότητά τους. Για κακή οργάνωση έκανε λόγο και η εταιρεία ασφαλείας στο διαδίκτυο Sophos. Με αφορμή το περιστατικό η υπηρεσία Dropbox ανακοίνωσε την υιοθέτηση νέων μέτρων ασφαλείας, μεταξύ των οποίων τη δημιουργία αυτόματων συστημάτων αναγνώρισης ύποπτων δραστηριοτήτων και μίας νέας σελίδας, μέσω της οποίας οι χρήστες θα είναι σε θέση να παρακολουθούν ποιός κάνει log-in στον λογαριασμό τους.
 

Σχόλια