Φίλτρα για την ανίχνευση διαφημιστικών σχολίων σε ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης

0

Από σήμερα, 1η Μαρτίου, η Αρχή αξιολόγησης διαφημιστικών κριτηρίων στη Βρετανία θα “αστυνομεύει” τα σχόλια που αναρτώνται σε ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης και αφορούν εταιρείες. Το πεδίο εφαρμογής των νέων κανόνων αφορά κάθε σχόλιο που αναρτούν για λογαριασμό τους εταιρείες στο διαδίκτυο και μπορεί να θεωρηθεί πράξη marketing παρά το γεγονός ότι δεν ενσωματώνεται σε διαφημιστικό μήνυμα. Μέχρι σήμερα η αρμόδια Αρχή είχε αρμοδιότητα να ελέγχει την ακρίβεια των στοιχείων που παρουσιάζονται μόνο στο πλαίσιο διαφημιστικού μηνύματος, η διεύρυνση της εξουσίας της, ωστόσο, θεσπίζεται μετά την κατάθεση περισσοτέρων από 4.500 καταγγελιών αναφορικά με το περιεχόμενο αναρτήσεων σε ιστοτόπους. Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλονται, οι εταιρείες δεν διστάζουν να παραπλανούν το καταναλωτικό κοινό για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που παρέχουν, εκμεταλλευόμενες και το γεγονός ότι τα σχόλιά τους υπό το προηγούμενο καθεστώς, δεν ελέγχονταν. Με τη θέση σε ισχύ των νέων, αυστηρότερων κανόνων, πάντως, αρκετοί υποστηρίζουν ότι θα είναι δύσκολο να τηρηθεί η ισορροπία μεταξύ της ελευθερίας του λόγου και της προστασίας των καταναλωτών.

Σχόλια