FTC: Προειδοποιήσεις στις μηχανές αναζήτησης σχετικά με την εξαγωγή αποτελεσμάτων

0

Η αμερικανική Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου τονίζει ότι οι διαδικτυακές μηχανές αναζήτησης θα πρέπει να προβαίνουν σε σαφή διαχωρισμό διαφημίσεων και «κανονικών» αποτελεσμάτων, καθιστώντας σαφές πότε ένα αποτέλεσμα που προκύπτει από την αναζήτηση ενός χρήστη αποτελεί διαφημιστικό μήνυμα.
Με επιστολές που απέστειλε προς δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου, συμπεριλαμβανομένων των Google, Yahoo, Microsoft’s Bing κλπ., η Επιτροπή επαναλαμβάνει σχετικές προειδοποιήσεις, τις οποίες έχει απευθύνει ήδη από το 2002, διαπιστώνοντας περιορισμένη έως μηδενική συμμόρφωση των εν λόγω εταιρειών με τις συστάσεις της. «Παρότι ο τρόπος, με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης ανακτούν και παρουσιάζουν τα αποτελέσματά τους εξελίσσεται συνεχώς, το πρόβλημα του διαχωρισμού των διαφημίσεων από τα αποτελέσματα που πραγματικά ενδιαφέρουν τον χρήστη, παραμένει αναλλοίωτο. Όταν ένας χρήστης πραγματοποιεί μια αναζήτηση, αναμένει σειρά εμφάνισης αποτελεσμάτων ανάλογη με τη σχέση που αυτά εμφανίζουν με το αίτημά του και όχι μια ιεράρχηση βάσει λογικής πληρωμένων καταχωρήσεων», αναφέρει χαρακτηριστικά η Επιτροπή.
Ως εκ τούτου, οι διαδικτυακές εταιρείες οι οποίες διαχειρίζονται μηχανές αναζήτησης καλούνται εκ νέου να χρησιμοποιήσουν σήμανση, ετικέτες και κάθε άλλη σχετική, τεχνική μέθοδο προκειμένου να καταστούν διακριτά τα αποτελέσματα από τις διαφημιστικές καταχωρήσεις.

 

Σχόλια