FTC: Συστάσεις για αυστηρότερη πολιτική απορρητού προς τους κατασκευαστές εφαρμογών

0

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (Federal Trade Commission – FTC), με σχετική έκθεσή [PDF] της, παρουσιάζει στους κατασκευαστές εφαρμογών μια σειρά από κατευθυντήριες γραμμές με σκοπό η πολιτική απορρήτου να καταστεί αυστηρότερη και να ενισχυθεί η προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Ειδικότερα, επισημαίνεται ότι οι εταιρείες θα πρέπει να έχουν εξασφαλίσει τη συναίνεση των χρηστών πριν προχωρήσουν σε ενέργειες που συνιστούν παραβίαση των προσωπικών στοιχείων των χρηστών, όπως ο εντοπισμός θέσης κ.α. Οι χρήστες θα πρέπει, δηλαδή, να ενημερώνονται για την ακριβή λειτουργία της εφαρμογής και στη συνέχεια, να αποφασίζουν αν θα την εγκαταστήσουν. Επίσης, τονίζεται ότι θα πρέπει να προσφέρεται ένας ειδικός μηχανισμός «Do Not Track» («Μη Με Παρακολουθείς»), μέσω του οποίου οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να εξαιρεθούν από τη διαδικασία καταγραφής προσωπικών δεδομένων.

Να αναφερθεί ότι οι συστάσεις προς τις εταιρείες δεν έχουν δεσμευτικό χαρακτήρα. Τέλος, σημειώνεται ότι η FTC έχει επικεντρώσει την έρευνά της στη λειτουργία των κινητών τηλεφώνων τελευταίας τεχνολογίας (smartphones) καθώς θεωρούνται το βασικό μέσο πρόσβασης των χρηστών στο διαδίκτυο.

Σχόλια