Η Google, η Yahoo και άλλες διαδικτυακές εταιρείες εναντίον της απάτης με το «click»

0

Οι μεγαλύτερες εταιρίες αναζήτησης και μια εμπορική ομάδα θα θέσουν οδηγίες για τις online αγγελίες σε μία προσπάθεια να καταπολεμηθεί η «απάτη του κλικ» («Click fraud») .

Μετά από πολυάριθμες δίκες και ακόμη μεγαλύτερη κριτική από τους διαφημιστές, οι σημαντικότερες διαδικτυακές εταιρίες προγραμματίζουν συνεργασία μαζί με δύο ακόμη βιομηχανικές επιχειρήσεις, με σκοπό την καταστολή του φαινομένου της εμφάνισης αναδυόμενων παραθύρων κατά τη διάρκεια χρησιμοποίησης ιστοσελίδων των εν λόγω εταιριών.

Η Υπηρεσία Συμμετοχικών Διαφημιστών και ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός του Συμβουλίου Αξιολόγησης των Media υποστήριξαν ότι θα συνεργαστούν με τις Google, Yahoo, Microsoft, Ask.com, LookSmart και άλλες εταιρείες για να δημιουργήσουν μία ομάδα καταστολής του φαινομένου.

Η αποστολή της ομάδας θα είναι να καθορίσει τις οδηγίες, ώστε να γνωστοποιηθούν ποια αποτελούν τα νόμιμα και τα παράνομα «κλικ» στις διαφημίσεις.

Σχόλια