Η Google χαλαρώνει το πλαίσιο για τις διαδικτυακές διαφημίσεις

0

Μειώνει τους περιορισμούς που τίθενται στη διαδικτυακή διαφήμιση ο αμερικανικός διαδικτυακός κολοσσός Google Inc.. Ειδικότερα αίρονται εν μέρει οι αυστηροί κανόνες που διέπουν τις προϋποθέσεις χρήσης brand-names στις ευρωπαϊκές διαφημίσεις, κίνηση που φαίνεται να δυσκολεύει ακόμη περισσότερο το έργο των μεγάλων ευρωπαϊκών οίκων που θέλουν να προστατεύσουν τα προϊόντα τους και να καταπολεμήσουν το ηλεκτρονικό παρεμπόριο.
Την ίδια ώρα, πάντως, η Google δεσμεύεται να υιοθετήσει “πιο επιθετική πολιτική”έναντι όσων αναρτούν παραπλανητικές διαφημίσεις, σε συμμόρφωση με πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου.
Η υπόθεση έχει βρεθεί αρκετές φορές στο επίκεντρο της επικαιρότητας, ενώ διάσημοι οίκοι μόδας, όπως η Louis Vuitton είχαν προσφύγει στη δικαιοσύνη για να προστατευθούν από τις ηλεκτρονικές διαφημίσεις που αναρτούσαν τρίτοι με το λογότυπο της εταιρίας, πωλώντας απομιμήσεις των προϊόντων τους. Το δικαστήριο, ωστόσο, έκρινε ότι οι μηχανές αναζήτησης και οι ιστοσελίδες εν γένει δεν ευθύνονται και δεν είναι υποχρεωμένες να ελέγχουν την προέλευση και το περιεχόμενο των διαφημίσεων που αναρτούν.

Σχόλια