Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ για την ιδιωτικότητα στο διαδίκτυο

0

Σε μια εξέλιξη που φαίνεται να σηματοδοτεί γενικότερη αλλαγή στάσης της αμερικανικής διοίκησης επί του θέματος της ιδιωτικότητας στο διαδίκτυο, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου της χώρας, η μεγαλύτερη υπηρεσία για την προστασία των καταναλωτών, φαίνεται ότι υποστηρίζει σχέδιο με το οποίο θα επιτραπεί στους χρήστες να επιλέγουν αν θέλουν δεδομένα τους να παρακολουθούνται ή όχι.
Επισημαίνοντας ότι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις υπηρεσίες διαδικτύου απέτυχαν να προστατεύσουν την ιδιωτικότητα των χρηστών, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου προτείνει την καθιέρωση ευρύτερου πλαισίου για την εμπορική χρήση δεδομένων των χρηστών του διαδικτύου, συμπεριλαμβανομένου ενός ενιαίου, σε παγκόσμιο επίπεδο, μηχανισμού “μη εντοπισμού”, δια του οποίου θα εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια των χρηστών η χρήση ή η παρακολούθηση της δραστηριότητάς τους.
Αν επικρατήσει η πρόταση της επιτροπής, θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά την επιχειρηματική δράση, αξίας πολλών δισεκατομμυρίων, εταιρειών όπως η Google, που συλλέγουν πληροφορίες για τους καταναλωτές, οι οποίες χρησιμοποιούνται για την προβολή εξατομικευμένων διαφημιστικών μηνυμάτων.
Η πρόταση, αποτυπωμένη σε ένα κείμενο 79 σελίδων, έγινε δεκτή με επιφυλάξεις από την Google, τη Microsoft και την Mozilla που δήλωσαν ότι προτίθενται να τη μελετήσουν σε βάθος και στη συνέχεια να τοποθετηθούν σχετικά.

Σχόλια