ΗΠΑ: Η Groupon στο επίκεντρο για την διαδικτυακή ιδιωτικότητα

0

Πρόεδροι της επιτροπής προστασίας προσωπικών δεδομένων του κογκρέσου των ΗΠΑ και υπέρμαχοι του νόμου “ Μη ανιχνεύετε παιδιά” του 2011, έστειλαν επιστολή στην Groupon ζητώντας περισσότερες πληροφορίες σχετικά με ενδεχόμενες αλλαγές στην πολιτική απορρήτου της εταιρίας. Οι εν λόγω επισημάνσεις τοποθετούν τη Groupon σε δίχτυ προστασίας προσωπικών δεδομένων μαζί με την Google, το Facebook και το Τwitter.

«Σε μια περίοδο αυξημένης ανησυχίας των καταναλωτών για την κακή χρήση των προσωπικών πληροφοριών τους στο διαδίκτυο , είναι πρόθυμη η Groupon να επιτρέψει στους καταναλωτές
να είναι « opt-in » σε όλες τις μεθόδους προβλεπόμενης παρακολούθησης της εταιρείας; Αν όχι, γιατί;» Αυτό ήταν συνοπτικά το ερώτημα που ετέθη στον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας και θα πρέπει να απαντηθεί μέχρι τις 10 Αυγούστου.

Η Groupon άλλαξε πρόσφατα  πολιτική προστασίας της ιδιωτικότητας (Privacy policy), και τα μέλη του Κογκρέσου ζητούν περαιτέρω πληροφορίες για τις αλλαγές που σχετίζονται με  την απευθείας σύνδεση, τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας αλλά και την παρακολούθηση, τη συλλογή και την ανταλλαγή αυτών.
 

Σχόλια