Κομισιόν: Εφαρμογή ενημερώνει τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους

0

 Η εφαρμογή διατίθεται δωρεάν σε 22 ευρωπαϊκές γλώσσες και λειτουργεί σε πλατφόρμες των iPhone, iPad, Android, Blackberry και Windows Phone 7 (link εφαρμογής). Προς το παρόν η εφαρμογή αφορά μόνον σε επιβάτες αεροπορικών πτήσεων και σιδηροδρομικών μετακινήσεων, υπάρχει όμως πρόθεση να επεκταθεί το 2013 και για τις μετακινήσεις με πλοίο ή λεωφορείο.

«Πόσοι από εμάς έχουμε βρεθεί σε αεροδρόμια και έχουμε νιώσει αγανάκτηση όταν μας λένε ότι δεν έχουμε δικαιώματα, ενώ ξέρουμε ότι έχουμε. Με αυτή την εφαρμογή εκατομμύρια ταξιδιώτες θα μπορούν εύκολα να ενημερωθούν για τα δικαιώματά τους ως επιβατών ακριβώς την στιγμή που χρειάζονται περισσότερο από ποτέ αυτή την ενημέρωση, όταν δηλαδή προκύπτουν απρόβλεπτες καταστάσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και υπεύθυνος για θέματα μεταφορών, Siim Kallas.

Μέσω της εφαρμογής οι επιβάτες θα έχουν την δυνατότητα να λαμβάνουν ενημέρωση για όλες τις ενδεχόμενες καταστάσεις, όπως για την ακύρωση μίας πτήσης, την απώλεια αποσκευών, τις αλλαγές στα δρομολόγια των τρένων κλπ. Έτσι, θα είναι σε θέση να γνωρίζουν ότι μπορούν να αξιώσουν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής ή βλάβης των αποσκευών, ή σε περίπτωση που ακυρωθεί μία πτήση και το αεροδρόμιο αρνηθεί στον πελάτη να επιβιβαστεί στην επόμενη. Επιπλέον, τόσο στις αεροπορικές όσο και στις σιδηροδρομικές μετακινήσεις υπάρχει υποχρέωση των εταιρειών για διαφάνεια ως προς την τιμολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και για υποβοήθηση των πελατών με μειωμένη κινητικότητα λόγω αναπηρίας. Η εφαρμογή παρέχει οδηγίες στους ταξιδιώτες σε ποιόν να απευθυνθούν για να υποβάλουν αναφορά, σε περίπτωση καταπάτησης των δικαιωμάτων τους.

Σχόλια