Μάχη για την κατοχύρωση λογοτύπου

0

Στο συμπέρασμα ότι ο οίκος κατασκευής πολυτελών τσαντών Coach δεν είναι αρκετά διάσημος ώστε να εμποδίσει τη χρήση του ονόματός του από άλλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε άλλους τομείς εμπορίου, κατέληξε η αρμόδια αρχή που εξέτασε το ζήτημα στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η εταιρεία Coach Services Inc., με περισσότερα από 400 καταστήματα σε όλη τη χώρα, προσπάθησε να κατοχυρώσει το όνομά της, που χρησιμοποιείται από το 1961.
Την ίδια ώρα, η εταιρεία Triumph Learning πωλεί λογισμικό υπό το ίδιο όνομα. Η επιτροπή που επιφορτίστηκε με το έργο της εξέτασης της αίτησης του οίκου δερμάτινων ειδών, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι πρακτικές που ακολουθούν οι δύο εταιρείες και η διαφορά του τομέα στον οποίο δραστηριοποιούνται αρκούν για να διασφαλίσουν ότι δε θα προκληθεί σύγχυση στο καταναλωτικό κοινό.

Σχόλια