Μέτωπο τεχνολογικών εταιρειών κατά του ευρωπαϊκού νόμου για την προστασία των προσωπικών δεδομένων

0

Τεχνολογικές εταιρίες του διαδικτύου όπως η Facebook, η Google, η Apple και η Amazon, έχουν επανειλημμένως προσπαθήσει να επηρεάσουν τη νομοθετική διαδικασία, βάσει της οποίας αναμένεται να δοθεί σε μισό δισεκατομμύριο χρήστες του Internet η δυνατότητα να προστατεύουν τα προσωπικά τους δεδομένα, γεγονός το οποίο προκαλεί στους εν λόγω κολοσσούς τεράστια προβλήματα όσον αφορά τις μεθόδους που ακολουθούν.

Tις ανησυχίες τους φαίνεται να μοιράζονται και ομόλογές τους ευρωπαϊκές εταιρείες, όπως η BMW και η Daimler and Rovio Entertainment, οι οποίες και διοργάνωσαν συνέδριο την περασμένη Δευτέρα στο Βερολίνο, προκειμένου να συζητήσουν τις επιπτώσεις του υπό διαμόρφωση νομικού καθεστώτος.

Η ευρωπαϊκή νομοθετική προσπάθεια περί αυστηροποίησης του πλαισίου σχετικά με τη διασφάλιση του απορρήτου, ωθείται από την ανάγκη επιβολής ελέγχου στη ροή των πληροφοριών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όχι μόνο. Έτσι τα επικείμενα μέτρα θ’ απαγορεύουν ένα μεγάλος εύρος πρακτικών, βάσει των οποίων η πλειοψηφία των διαδικτυακών εταιριών καταρτίζει στρατηγικές «στοχευμένης» διαφήμισης. Η σχετική πρόταση νόμου έχει κατατεθεί από τον περασμένο χρόνο και αναμένεται να τεθεί προς ψήφιση από τα αρμόδια ευρωπαϊκά όργανα εντός του προσεχούς έτους.

Σχόλια