Ο διευθύνων σύμβουλος της Google για το μέλλον των ειδήσεων στο Ίντερνετ

0

«Με συρρικνούμενα κέρδη και μειωμένα έσοδα, οι εκνευρισμένοι διευθυντές των εφημερίδων αναζητούν εξιλαστήριο θύμα». Η δήλωση αυτή που ανήκει στον διευθύνοντα σύμβουλο της Google Inc., Έρικ Σμιτ άνοιξε νέο γύρο συζητήσεων γύρω από το διαδικτυακό μέλλον των έντυπων εκδόσεων, τη στάση της εταιρίας του και όλα τα σχετικά νομικά ζητήματα (πνευματικά δικαιώματα κ.λπ.).
Ο κ. Σμιτ υποστήριξε ότι δεν ευθύνεται η Google για τα προβλήματα της βιομηχανίας των media, αλλά ότι η εταιρία δεσμεύεται παρόλα αυτά να βοηθήσει τους εκδότες να επιβιώσουν κατά τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή. Μάλιστα, επιχειρώντας να διασκεδάσει τις εντυπώσεις από τις πρόσφατες βολές του μεγιστάνα των μέσων, Ρούπερ Μέρντοχ κατά της Google για τη δωρεάν υπηρεσία ειδήσεών της, ανέφερε ότι τα έσοδα που αποκομίζει η εταιρία από διαφημίσεις που εμφανίζονται μαζί με ειδήσεις είναι «πολύ μικρό ποσοστό των συνολικών εσόδων της».
Ο ισχυρός άνδρας της Google συμφώνησε εν μέρει με τον κ. Μέρντοχ ως προς τις συνδρομές, λέγοντας ότι οι καταναλωτές το 2015 θα πληρώνουν για να έχουν πρόσβαση σε ορισμένα άρθρα, αλλά υποστήριξε ότι θα υπάρχει ακόμα υλικό δωρεάν διαθέσιμο, με τη διαφορά πως ίσως αυτό να συνοδεύεται από διαφημίσεις απευθυνόμενες σε στοχευμένο κοινό.
Παλαιότερα ο κ. Σμιτ είχε υποστηρίξει πως οι μιντιακοί οργανισμοί που προσφέρουν ειδικευμένη πληροφόρηση (π.χ. οικονομική) θα είναι ευκολότερο να χρεώσουν τους καταναλωτές για αυτή, σε αντίθεση με όσους παρέχουν γενικές ειδήσεις.

Σχόλια