Οι καταναλωτές λένε “όχι” στη συνεργασία Google – Yahoo

0

Η αμερικανική οργάνωση προστασίας των καταναλωτών “Public Interest Group” (PIRG) τάχθηκε κατά της διαφημιστικής συνεργασίας των Google – Yahoo υποστηρίζοντας ότι θέτει σε κίνδυνο την ιδιωτική ζωή και την ατομική ελευθερία των καταναλωτών.

Η οργάνωση εξέφρασε την αντίθεσή της με επιστολή προς το υπουργείο Δικαιοσύνης των Ηνωμένων Πολιτειών.

Σύμφωνα με την PIRG οι διαφημιστές που θα προσπαθήσουν να ανταγωνιστούν τη συμμαχία των Google-Yahoo θα αναγκαστούν να συγκεντρώσουν περισσότερες πληροφορίες για τις συνήθειες των χρηστών του διαδικτύου.

Οι Google και Yahoo διαθέτουν ήδη το 80% της διαφημιστικής αγοράς στο διαδίκτυο.

“Δεν πρέπει να επιτραπεί στο Google να μετατρέψει την επιτυχία του σε ένα είδος μονοπωλίου. Δεδομένου ότι οι πληροφορίες για την συμφωνία των Google και Yahoo είναι σχεδόν ανύπαρκτες, καλούμε το υπουργείο Δικαιοσύνης να προστατέψει τους καταναλωτές και να σταματήσει αυτή τη συναλλαγή”, αναφέρει μεταξύ άλλων η επιστολή του PIRG, αντίγραφο της οποίας απέσπασε το πρακτορείο ειδήσεων, Ρόιτερς.

Οι δύο κολοσσοί του διαδικτύου αναμένουν την αξιολόγηση του αντιμονοπωλιακού τμήματος του υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για να προχωρήσουν με την εφαρμογή της συμφωνίας.

Σχόλια