Οικειοθελής αποζημίωση της O2 στους καταναλωτές, λόγω αιφνίδιας κατάρρευσης του τηλεφωνικού δικτύου

0

Η εταιρεία επέλεξε αυτόν τον τρόπο σε ένδειξη καλής θέλησης και για να απολογηθεί προς τους καταναλωτές για το περιστατικό. «Έχουμε ταυτοποιήσει όλους εκείνους τους πελάτες μας που εθίγησαν άμεσα, δηλαδή αυτούς που δεν μπορούσαν να συνδεθούν με τις συσκευές τους στο δίκτυο, και αποφασίσαμε να τους δώσουμε ποσό που αντιστοιχεί σε τρεις ημέρες συνδρομής σαν ένδειξη καλής θέλησης και για να ζητήσουμε συγγνώμη», ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Η κατάρρευση του δικτύου υπολογίζεται ότι επηρέασε την συνδεσιμότητα των συσκευών περίπου του 1/3 των πελατών της εταιρείας. Στους πελάτες που έχουν μηνιαία συνδρομή η Ο2 θα χαρίσει το 10 τοις εκατό της συνδρομής Ιουλίου, ενώ οι πελάτες που χρησιμοποιούν προπληρωμένες υπηρεσίες κινητού τηλεφώνου (“pay-as-you-go costumers”, “prepaid mobile phone”) θα έχουν έκπτωση 10 τοις εκατό την πρώτη φορά που θα κάνουν προπληρωμή τον Σεπτέμβρη. Η εταιρεία αποφάσισε να χαρίσει μάλιστα σε όλους τους πελάτες της –ασχέτως αν επηρεάστηκαν από την κατάρρευση του δικτύου- μια δωροκάρτα αξίας 10 λιρών, την οποία θα μπορούν να αξιοποιήσουν για αγορές στα καταστήματά της.

Η κατάρρευση του δικτύου την περασμένη εβδομάδα διήρκεσε πάνω από εικοσιτέσσερις ώρες, στη διάρκεια των οποίων οι χρήστες δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τις συσκευές τους για την πραγματοποίηση κλήσεων, την αποστολή μηνυμάτων ή την σύνδεση στο ίντερνετ μέσω ασύρματων δικτύων. Η εταιρεία δέχτηκε έντονη κριτική μέσω Twitter για το περιστατικό, ενώ σε διαδικτυακή δημοσκόπηση πολλοί εξέφρασαν την πρόθεσή τους να μεταπηδήσουν σε άλλο πάροχο.

Σχόλια