Παράπονα καταναλωτών για την πολιτική του PayPal κατά της απάτης στις συναλλαγές

0

Δυσαρεστημένοι εμφανίζονται αρκετοί χρήστες του PayPal με την αυστηρή πολιτική που ακολουθεί η εταιρεία προκειμένου να προστατέψει τους καταναλωτές από πιθανή απάτη στις συναλλαγές. Όπως αναφέρεται στο σχετικό ρεπορτάζ των New York Times αρκετοί χρήστες έχουν μια εμπειρία παγώματος λογαριασμού από το PayPal με αφορμή την κίνηση ασυνήθιστα υψηλών ποσών, αλλά σε καθόλα νόμιμες συναλλαγές.
Η υπηρεσία PayPal ανήκει στην εταιρεία eBay και ιδρύθηκε το 1998 με σκοπό την διαμεσολάβηση στην διακίνηση χρήματος σε ηλεκτρονικές συναλλαγές (e-commerce). Δεδομένου ότι την υπηρεσία χρησιμοποιούν περίπου 113 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, έχει τεθεί σε εφαρμογή μία ιδιαίτερα αυστηρή πολιτική για την αποτροπή ηλεκτρονικής απάτης, η τυπικότητα της οποίας όμως καταλήγει εν τέλει στο να ταλαιπωρεί καταναλωτές σε νόμιμες συναλλαγές. Το σύστημα πρόληψης ηλεκτρονικής απάτης του PayPal έχει διαμορφωθεί από ειδικούς διδάκτορες μαθηματικών και πληροφορικής και λειτουργεί στη βάση κάποιων ενδείξεων, όπως όταν οι συναλλαγές είναι ασυνήθιστα συχνές για το συγκεκριμένο χρήστη ή αφορούν ασυνήθιστα υψηλό ποσό.
Μεταξύ των καταναλωτών που διατύπωσαν παράπονα για την υπηρεσία ήταν νέες επιχειρήσεις (start-up companies) αλλά και διοργανωτές φιλανθρωπιών, όπου το χρηματικό διακύβευμα ήταν λογικό να είναι πολύ μεγάλο και οι συναλλαγές πυκνές. Προκειμένου να καθησυχάσει τους χρήστες της δημοφιλούς υπηρεσίας η επικεφαλής του τμήματος διαχείρισης κινδύνων της υπηρεσίας, Katherine Hutchinson, ανάρτησε στο επίσημο μπλογκ του PayPal μήνυμα εξηγώντας την πολιτική που ακολουθεί η εταιρεία και τους λόγους που καθιστούν αναγκαία μια τέτοια πολιτική. «Είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι το σύστημα “Funds Availability” βοηθάει την υπηρεσία PayPal να διατηρήσει το περιβάλλον ασφαλές για τους αγοραστές, να κρατήσει τις τιμές χαμηλές και να μας επιτρέψει να κάνουμε την δουλειά μας χωρίς τρομερές απώλειες. Αυτές οι στοχευμένες ενέργειες αφενός προστατεύουν τους καταναλωτές από κακές εμπειρίες, αφετέρου ωφελούν τους εμπόρους επιτρέποντας στο PayPal να διατηρεί ανταγωνιστική τιμολόγηση και να φέρνει τους πωλητές κοντά στα 113 εκατομμύρια χρηστών που έχουμε», τόνισε η Hutchinson.
 

Σχόλια