Περισσότερη διαφάνεια από τις εταιρείες του διαδικτύου ζητά η EFF

0

Στο πλαίσιο της καμπάνιας “Who Has Your Back” η οργάνωση κάλεσε τις εταιρείες να δημοσιεύουν στατιστικά στοιχεία για τα αιτήματα που λαμβάνουν σε σχέση με τα δεδομένα χρηστών και την ανταπόκριση σε αυτά. Η οργάνωση επεσήμανε επίσης ότι η τακτική των «Αναφορών Διαφάνειας» ξεκίνησε από την Google, ενώ έκτοτε το παράδειγμα έχουν ακολουθήσει και άλλες εταιρείες, όπως οι Twitter, LinkedIn και Dropbox. Οι «Αναφορές Διαφάνειας» αποτελούν πολύτιμη πηγή πληροφοριών για την κατανόηση της έκτασης πρόσβασης των αστυνομικών αρχών σε δεδομένα χρηστών και την πολιτική που ακολουθεί στο ζήτημα κάθε εταιρεία.

Σχόλια