Προς ρυθμιστικό πλαίσιο για τις διαφημίσεις φαρμάκων στα social media κινείται ο FDA

0

Ο Ομοσπονδιακός Οργανισμός Φαρμάκων των ΗΠΑ (FDA) προσανατολίζεται στη θέσπιση ρυθμιστικού πλαισίου που θα διέπει τη διαφήμιση και το μάρκετινγκ φαρμακευτικών προϊόντων και ιατρικών συσκευών μέσω Διαδικτύου, και ιδιαίτερα μέσω των social media (Facebook, Twitter, Wikipedia, μπλογκ κ.λπ.).
«Η ασάφεια που επικρατεί σήμερα προκαλεί σύγχυση στα μέλη της διαφημιστικής κοινότητας», υποστηρίζει ο αντιπρόεδρος της Yahoo Inc., Ντέιβιντ Ζίνμαν. Για τις εφημερίδες, τα περιοδικά και την τηλεόραση υπάρχει εδώ και χρόνια αυστηρό κανονιστικό πλαίσιο αναφορικά με τις διαφημίσεις φαρμάκων, αλλά μέχρι στιγμής δεν είχε γίνει ανάλογη προσπάθεια στον Κυβερνοχώρο, παρά μόνο μεμονωμένες παρεμβάσεις του FDA προς συγκεκριμένες φαρμακευτικές εταιρίες για παραπλανητικά σημεία στις online καταχωρήσεις τους.
Οι τελικές ρυθμίσεις θα καθοριστούν κατόπιν διαβούλευσης, η οποία θα ολοκληρωθεί τον ερχόμενο Φεβρουάριο.

Σχόλια