Στο εδώλιο η Google για τις πληρωμένες διαφημίσεις

0

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού και Κατανάλωσης (ACCC) της Αυστραλίας, προσέφυγε εναντίον της Google, κατηγορώντας την για παραπλάνηση των χρηστών του Ίντερνετ, επειδή δεν μπόρεσε να διαχωρίσει τις πληρωμένες διαφημίσεις και τα «οργανικά» αποτελέσματα» από τη μηχανή αναζήτησης.

Συγκεκριμένα, η Επιτροπή, δια του νομικού της εκπροσώπου, υποστηρίζει ότι η παραπλάνηση έγκειται στο γεγονός ότι ο χρήστης νόμιζε πως η κατάταξη των αποτελεσμάτων από την αναζήτηση που πραγματοποιούσε δεν επηρεαζόταν από πληρωμένες διαφημίσεις.

Η ρυθμιστική αρχή κατηγόρησε επίσης την Google για παραπλανητική συμπεριφορά στους συνδέσμους διαφημιζόμενων που περιλαμβάνονται στην σελίδα αποτελεσμάτων.

Η δίκη έχει οριστεί για τις 4 Οκτωβρίου και σύμφωνα με τους αναλυτές αναμένεται να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην παγκόσμια βιομηχανία του Διαδικτύου καθώς αφορά τον τομέα της διαφήμισης, που αποτελεί και την κυριότερη πηγή χρημάτων για τους παροχείς των μηχανών αναζήτησης.

Σχόλια