Στο σκαμνί McDonald’s, CBS, Mazda και Microsoft

0

Για κακή διαχείριση προσωπικών δεδομένων των πελατών τους κατηγορούνται οι εταιρείες McDonalds, CBS, Mazda και Microsoft. Ειδικότερα, οι προαναφερθείσες εταιρείες καταγγέλλεται ότι χρησιμοποιούν τα διαφημιστικά μηνύματα στο διαδίκτυο σαν προκάλυμμα για την αλίευση προσωπικών δεδομένων και την αναγνώριση του ιστορικού επισκέψεων χρηστών του διαδικτύου και παραβίαση της ιδιωτικότητάς τους. Με αγωγή που κατατέθηκε ενώπιον Ομοσπονδιακού δικαστηρίου στις ΗΠΑ, οι ενάγοντες υποστηρίζουν ότι σε συνεργασία με την εξειδικευμένη εταιρεία στο χώρο της διαμόρφωσης ατομικών μηνυμάτων διαφήμισης Interlick, οι εναγόμενες παραβίασαν συστηματικά νόμους περί προστασίας της ιδιωτικότητας στο διαδίκτυο προκειμένου να αποκομίσουν εμπορικά οφέλη. Επιπλέον, μέσω της συγκεκριμένης συνεργασίας, η Interlick καταγγέλλεται ότι εμπλούτισε τη βάση δεδομένων της, που αποτελείται από προφίλ ιδιωτών, χωρίς, φυσικά, προηγούμενη συναίνεσή τους.;

Σχόλια