Συμβιβασμό ύψους 20εκ. δολαρίων προτείνει το Facebook για την υπόθεση των «sponsored stories»

0

Τα «sponsored stories» εντάσσονται στο πλαίσιο της προώθησης διαφημιστικών μηνυμάτων μέσω του Facebook και περιλαμβάνουν διαφημίσεις ακόμα και από «σελίδες» στις οποίες ο χρήστης δεν έχει κάνει «like», γεγονός που δημιουργεί υπόνοιες για θέματα ασφαλούς περιήγησης στο διαδίκτυο.

Η κίνηση αυτή είχε ως αποτέλεσμα την άμεση αντίδραση 125 εκ. χρηστών, οι οποίοι κινήθηκαν δικαστικά κατά του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Η αρχική πρόταση του Facebook είχε απορριφθεί, τον Αύγουστο, από δικαστήριο του Σαν Φραντσίσκο καθώς δεν προέβλεπε χρηματική αποζημίωση για τους χρήστες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης παρά μόνο την καταβολή ενός ποσού (10 εκ. δολάρια)σε οργανώσεις που ασχολούνται με θέματα διαδικτυακής προστασίας των προσωπικών δεδομένων.

Βέβαια, είναι σαφές ότι ακόμα και η νέα προσφερόμενη από την εταιρεία αποζημίωση, δεν είναι αρκετή για να ικανοποιήσει το σύνολο των εναγόντων καθώς αν συνυπολογισθεί ότι διατηρείται η προσφορά των 10εκ. δολαρίων σε ιδρύματα που ασχολούνται με θέματα ασφαλείας στο διαδίκτυο, τότε είναι σαφές ότι το εναπομείναν ποσό (10 εκ. δολάρια) δεν επαρκεί για να καλύψει το πλήθος των εναγόντων.

Παρ’ όλα αυτά, εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε ότι πρόκειται για μια δίκαιη, λογική και επαρκή χρηματική πρόταση. Η ημερομηνία εκδίκασης του προταθέντος συμβιβασμού έχει οριστεί για τις 25 Οκτωβρίου.

Σχόλια