Συμβιβασμός μεταξύ FTC και εταιρίας που πούλησε προσωπικά δεδομένα πελατών της

0

Με συμβιβασμό έληξε η διαμάχη μεταξύ της Αμερικανικής Επιτροπής Εμπορίου (FTC) και της εταιρίας που διαχειρίζεται τις ηλεκτρονικές πληρωμές μέσω του διαδικτύου, CartManager. Αιτία αποτέλεσε το γεγονός ότι η εταιρία πούλησε λίστα με τα προσωπικά δεδομένα περίπου ενός εκατομμυρίου πελατών της σε εταιρίες τηλεμάρκετινγκ και αποστολής ανεπιθύμητων διαφημιστικών ηλεκτρονικών μηνυμάτων (spam emails) χωρίς την απαραίτητη προς τούτο άδεια.

Τα δεδομένα περιείχαν, σύμφωνα με το FTC, το ονοματεπώνυμο, τη διεύθυνση κατοικίας, το τηλέφωνο και το ιστορικό αγορών μέσω του Internet κάθε πελάτη. Οι αγορές αυτές γίνοντας μέσω χιλιάδων ιστοσελίδων οι οποίες χρησιμοποιούν το software της CartManager, και ανέφεραν ρητά ότι τα προσωπικά στοιχεία των αγοραστών θα παρέμεναν απόρρητα.

Τελικά, η CartManager συμφώνησε να επιστρέψει τα 9.000 δολάρια που κέρδισε από την πώληση των δεδομένων, ενώ είναι πλέον υποχρεωμένη να ενημερώνει τους καταναλωτές σε περίπτωση που σκοπεύει να προβεί στο μέλλον σε μία παρόμοια πώληση. Σε περίπτωση που αθετήσει τη συμφωνία, θα υποχρεωθεί να καταβάλει αυστηρό πρόστιμο.

Σχόλια