Τέλος στις «κακόβουλες διαφημίσεις» επιχειρεί να θέσει η Google

0

Ειδικότερα, εταιρείες τοποθετούν διαφημίσεις στα προβαλλόμενα αποτελέσματα της δημοφιλούς μηχανής αναζήτησης και όταν κάποιος χρήστης ακολουθήσει τον υπερσύνδεσμο, τότε η εταιρεία αποκτά πρόσβαση στα προσωπικά του στοιχεία.

Οι «κακόβουλες διαφημίσεις» αναδεικνύονται σε σοβαρό πρόβλημα του διαδικτύου και η Google έχει δημιουργήσει ειδικό τμήμα, οι εργαζόμενοι (με τη χαρακτηριστική ονομασία «ad cops») στο οποίο ασχολούνται αποκλειστικά με τον έλεγχο των εταιρειών που διαφημίζονται μέσω της ιστοσελίδας. Η Google δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αντιμετώπιση του φαινομένου, δεδομένου ότι το 95%των κερδών της προέρχεται από διαφημιστικά έσοδα και γι’ αυτό το λόγο θα πρέπει να είναι εξαιρετικά προσεκτική στην προβολή επιχειρήσεων με δραστηριότητες αμφίβολης νομιμότητας.

Να σημειωθεί ότι μέσα στο 2012 η Google διέκοψε την προβολή 224 εκ. διαφημίσεων και ανέστειλε τη λειτουργία περίπου 890.000 λογαριασμών καθώς παραβίαζαν τη διαφημιστική πολιτική της εταιρείας.

Σχόλια