Τέλος της διαφημιστικής συνεργασίας Google-Yahoo

0

Παρελθόν αποτελεί η συνεργασία Google – Yahoo για διαφήμιση σε κοινή πλατφόρμα, ώστε να αποφευχθούν οι δικαστικές διαμάχες με τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές των Ηνωμένων Πολιτειών.

Ο Ντέιβιντ Ντρούμοντ, πρώην αντιπρόεδρος της Google σημείωσε ότι «η συμφωνία που δημοσιοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους βρήκε αντίθετους το αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης για λόγους απιστίας, καθώς και ορισμένους διαφημιστές».

Αυτή η εξέλιξη ενδέχεται να δώσει στην Microsoft την ευκαιρία να προσεγγίσει εκ νέου την Yahoo.

«Επειδή δε θέλαμε να μπούμε σε μία διαδικασία δικαστηρίων, καθώς και να καταστρέψουμε σχέσεις με αξιόλογους συνεργάτες, αποφασίσαμε να διακόψουμε τη συνεργασία», πρόσθεσε ο ίδιος.
Σύμφωνα με το υπουργείο Δικαιοσύνης μία τέτοια συνεργασία θα οδηγούσε στο τέλος του διαδικτυακού υγιούς ανταγωνισμού στον τομέα της διαφήμισης, διότι οι δύο αυτές εταιρείες ελέγχουν το 90% της αγοράς.
Η Yahoo υποστήριξε ότι η συμφωνία της με την Google θα συνέβαλε στην αύξηση των κερδών της και οι επενδύσεις θα πραγματοποιούνταν με ταχύτερους ρυθμούς, ενώ θα ισχυροποιούταν η θέση της εταιρείας στο διαδίκτυο.

«Η Yahoo συνεχίζει να πιστεύει στα πλεονεκτήματα αυτής της συνεργασίας και λυπάται που η Google αποφάσισε να ανακαλέσει τη συμφωνία, αντί να την υπερασπιστεί στο δικαστήριο», αναφέρεται σε ανακοίνωση της Yahoo.

Σχόλια