Twitter: χρήση προσωπικών δεδομένων για διαφημιστικούς σκοπούς, χωρίς την άδεια των χρηστών του

0

Το γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε την Τρίτη ότι υπάρχει περίπτωση να έχει χρησιμοποιήσει δεδομένα για εξατομικευμένες διαφημίσεις, χωρίς την άδεια των χρηστών του, λόγω προβλημάτων με τις ρυθμίσεις του ιστοτόπου microblogging.

Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία ανακάλυψε πρόσφατα τα σχετικά θέματα και προχώρησε στην άμεση διόρθωσή τους, αν και δεν έχει προσδιοριστεί ακόμα το μέγεθος του προβλήματος και ο αριθμός των χρηστών που έχουν επηρεαστεί από αυτό.

Τα δεδομένα των καταναλωτών είναι ένα ισχυρό εργαλείο το οποίο αξιοποιούν οι εταιρείες, για την εφαρμογή των διαφημιστικών μηνυμάτων [banners, video], τι είδους περιεχόμενο θα προβάλλεται και ποιοι καταναλωτές μπορεί να ενδιαφέρονται για το κάθε προϊόν.

Οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας έχουν τεθεί υπό τον έλεγχο των ρυθμιστικών αρχών σε όλο τον κόσμο, σχετικά με τις πρακτικές διαμοιρασμού των προσωπικών δεδομένων και την αξιοποίησή τους για διαφημιστικούς σκοπούς. Τα δεδομένα που μπορεί να έχει χρησιμοποιήσει το Twitter περιλαμβάνουν τον κωδικό χώρας του χρήστη, τη «δέσμευσή» του σε μία συγκεκριμένη διαφήμιση και τα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις συσκευές πρόσβασης που χρησιμοποιεί.

«Μας εμπιστευτήκατε να ακολουθήσουμε τις επιλογές σας και αποτύχαμε σε αυτό τον τομέα», ανέφερε το Twitter στην ιστοσελίδα του, προσθέτοντας μαζί με την απολογία του και μία υπόσχεση, να λάβει μέτρα ώστε να μην επαναληφθεί το συγκεκριμένο «λάθος».

Εξαιτίας αυτών των ζητημάτων, όπου οι επιλογές ρυθμίσεων ενός χρήστη ενδέχεται να μην έχουν λειτουργήσει όπως είχε προβλεφθεί, το Twitter δήλωσε ότι ενδέχεται να είχε μοιραστεί τα δεδομένα ενός χρήστη με τους διαφημιστικούς του συνεργάτες ή να είχε εμφανίσει διαφημίσεις με βάση τις πληροφορίες που συλλέγει, χωρίς την απαιτούμενη άδεια.

Σχόλια