Twitter: Επαγγελματικό «εργαλείο» για τους Δικηγόρους

0

Το Twitter έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια σ’ ένα από τα κορυφαία μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προσελκύει ολοένα και περισσότερους χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι το χρησιμοποιούν φανατικά για να επικοινωνήσουν, να ενημερωθούν από τις ανακοινώσεις ατόμων που «ακολουθούν» και εν γένει για να ενταχθούν σ’ ένα δίκτυο που θα τους κρατά πάντα στο κέντρο των εξελίξεων.

Μπορεί ακόμα να αποδειχθεί χρήσιμο εργαλείο και για επαγγελματίες, όπως οι δικηγόροι που επιθυμούν να δημιουργήσουν ένα δημοφιλές προφίλ και να το προωθήσουν επικοινωνιακά με αυτό τον τρόπο. Τα οφέλη από μια τέτοια κίνηση είναι δεδομένα καθώς η επισκεψιμότητα του Twitter παρουσιάζει εξαιρετικά αυξητικές τάσεις, τα μηνύματα εμφανίζονται δημόσια οπότε μπορεί ο καθένας να τα διαβάσει και η συντομία που επιβάλλεται (μόλις 140 χαρακτήρες) συμβάλλει στη γρήγορη διάδοσή τους στο διαδίκτυο.

Το μοναδικό ζήτημα που προκύπτει είναι ο τρόπος με τον οποίο θα ξεχωρίσουν τα tweets (μηνύματα-ανακοινώσεις) κάποιου μέσα στον ωκεανό όσων καθημερινά αναρτώνται. Αν λοιπόν ένας δικηγόρος σκοπεύει μέσω ανακοινώσεων στο λογαριασμό του να θέσει στη διάθεση του κοινού κάποιες από τις νομικές του δραστηριότητες, θα πρέπει να ακολουθήσει κάποιους από τους βασικούς κανόνες του Twitter ώστε τα tweets του να καθίστανται δημοφιλή.

Αρχικά, καλό θα ήταν να εφαρμόσει τη μέθοδο του «hashtag»∙ το hash tag αποτελεί τρόπο αναζήτησης πληροφοριών. Προσθέτοντας το σύμβολο «#» μπροστά από μια λέξη ή φράση, αυτή μετατρέπεται σε hashtag και έτσι καθίσταται αντικείμενο αναζήτησης. Με τη χρήση λοιπόν κάποιου διαδεδομένου hashtag, αυξάνεται το κοινό που διαβάζει το μήνυμα.

Ιδιαίτερα χρήσιμη είναι και η τακτική του «retweeting», η οποία αποτελεί ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά στη δομή του Twitter που το έχουν καταστήσει ιδιαίτερα δημοφιλές καθώς δε χρειάζεται κάθε φορά ο χρήστης να αποτυπώνει κάποια δική του άποψη αλλά υπάρχει δυνατότητα να αναδημοσιεύει το μήνυμα κάποιου άλλου χρήστη. Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο το προφίλ κάποιου παραμένει ενημερωμένο αλλά συνδέεται με άλλα άτομα και αυτό συμβάλλει στη διαδικτυακή δημοτικότητα του. Ένας δικηγόρος λοιπόν μπορεί να αναδημοσιεύει μηνύματα με νομικό ενδιαφέρον ώστε οι χρήστες που τον «ακολουθούν» να είναι πάντα ενημερωμένοι για τις νομικές εξελίξεις.

Τέλος, μέσω της χρήσης υπερσυνδέσμων (links) έχει τη δυνατότητα να «ανεβάσει» κάποιο άρθρο ή κείμενο που έχει δημοσιεύσει και να το καταστήσει προσιτό στο κοινό του Twitter χωρίς να περιορίζεται από το αυστηρό όριο των χαρακτήρων που μπορεί να χρησιμοποιήσει.

Αφιερώνοντας λοιπόν ο κάθε δικηγόρος λίγο από τον καθημερινό του χρόνο στις νέες τεχνολογίες και ακολουθώντας την κατάλληλη επικοινωνιακή πολιτική, μπορεί να εξασφαλίσει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στο εξαιρετικά ανταγωνιστικό «νομικό περιβάλλον».

Για συνολικές λύσεις διαχείρισης επαγγελματικής προβολής Δικηγόρων επικοινωνήστε με το εξειδικευμένο τμήμα νομικού μάρκετινγκ της LawNet A.E.

Σχόλια