Ζήτημα προστασίας της ιδιωτικότητας ανακύπτει από τη συνεργασία του Facebook με την Datalogix

0

Η συνεργασία του Facebook με την Datalogix φαίνεται να υπονομεύει τον πρόσφατο διακανονισμό ύψους 9,5 εκατομμυρίων δολαρίων μεταξύ του πρώτου και της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου, προκειμένου να διευθετηθούν καταγγελίες χρηστών για παραβίαση της ιδιωτικότητάς τους.

Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη συμφωνία, το Facebook είχε συμφωνήσει επίσης να λαμβάνει τη σαφή συγκατάθεση των χρηστών προτού προβεί σε οποιαδήποτε επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του λογαριασμού τους.

Ωστόσο, η συνεργασία με την Datalogix, εταιρεία που έχει ως αντικείμενο την άντληση πληροφοριών καταναλωτών από καταστήματα λιανικής πώλησης και τη σύνδεσή τους με τα στοιχεία που είναι διαθέσιμα για αυτούς στο διαδίκτυο, και εν προκειμένω στο Facebook, προκαλεί αντιδράσεις στους κόλπους ενώσεων καταναλωτών.

Σύμφωνα με εκπροσώπους του Facebook, σκοπός του εγχειρήματος είναι η πληρέστερη πληροφόρηση των διαφημιστών και εμπόρων σχετικά με την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στην αύξηση των πωλήσεων των διαφημιζόμενων προϊόντων.

Προσθέτουν δε, ότι η συνεργασία αυτή δεν περιλαμβάνει πώληση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών και δεν επηρεάζει τη δέσμευση της εταιρείας για τήρηση της προστασίας των προσωπικών δεδομένων, κάτι για το οποίο αρκετοί χρήστες διατηρούν τις επιφυλάξεις τους.

Σχόλια