Αγωγή κατά της Red Bull για παραπλανητική διαφήμιση

0

Συγκεκριμένα, οι ενάγοντες ισχυρίζονται ότι τα ενεργειακά ποτά της Red Bull περιέχουν λιγότερη καφεϊνη από μία κούπα καφέ των Starbucks, ενώ δεν προάγουν την ψυχική και σωματική ανάταση, όπως ισχυρίζεται [PDF] η εταιρεία παραγωγής.

Αντιθέτως, η εταιρεία προωθεί στρατηγική μάρκετινγκ προς παραπλάνηση των καταναλωτών, χρεώνοντας σε υψηλότερη τιμή, ένα προϊόν το οποίο έχει παρόμοια αποτελέσματα με τον απλό και αρκετά οικονομικότερο καφέ. Με την αγωγή οι ενάγοντες ζητούν τον τερματισμό της διαφημιστικής προώθησης του Red Bull, ως προς ιδιότητες τις οποίες δεν έχει [Link], καθώς και την αποκατάσταση τυχόν εσφαλμένων εντυπώσεων που έχουν δημιουργηθεί στο καταναλωτικό κοινό. Επιπλέον, ζητά την καταδίκη της εταιρείας και την επιστροφή τυχόν κερδών που έχουν αποκτηθεί παράνομα, από την ανωτέρω παραπλανητική πολιτική marketing.

Σχόλια