Αγωγή KFC κατά εταιρειών μάρκετινγκ, λόγω της διάδοσης ψευδών ισχυρισμών

0

 

Η κινεζική μονάδα της αλυσίδας εστιατορίων KFC γνωστοποίησε την περασμένη Δευτέρα ότι κατέθεσε αγωγή εναντίον τριών κινεζικών εταιρειών μάρκετινγκ, οι οποίες διέδιδαν ψευδείς ισχυρισμούς σχετικά με την ποιότητα του φαγητού της πρώτης, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Αίτημα της αγωγής αποτελεί η επιδίκαση αποζημίωσης ύψους ενάμιση εκατομμυρίου γουάν (220.000 ευρώ) και η δημόσια συγγνώμη εκ μέρους των εναγομένων εταιρειών, οι οποίες διαχειρίζονταν δέκα λογαριασμούς στην κινεζική εφαρμογή κινητών τηλεφώνων WeChat. Ανάμεσα στις φήμες, τις οποίες διέδιδαν οι εν λόγω εταιρείες, συγκαταλέγονται οι ισχυρισμοί τους ότι τα κοτόπουλα της KFC είναι γενετικά τροποποιημένα, ότι έχουν έξι φτερούγες και οχτώ πόδια, καθώς και ότι βρέθηκαν σκουλήκια σε παραγγελία.

Η αγωγή κατατέθηκε εν μέσω των αυξημένων προσπαθειών της κινεζικής κυβέρνησης, για την καταπολέμηση της διάδοσης συκοφαντικών ισχυρισμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αρκετές εταιρείες μάρκετινγκ έχουν καταδικαστεί, λόγω της προσπάθειας χειραγώγησης της κοινής γνώμης, μέσω της ανάρτησης ψευδών πληροφοριών για τους ανταγωνιστές των πελατών τους.

Ο Qu Cuirong,διευθυντής της κινεζικής μονάδας της KFC,δήλωσε ότι η προστασία της υπόληψης των εταιρειών ενάντια στις φήμες είναι δυσχερής, λόγω της δυσκολίας συγκέντρωσης αποδείξεων, προσέθεσε όμως το εξής: «Οι ενισχυμένες κυβερνητικές προσπάθειες των τελευταίων ετών, στην κατεύθυνση της εξυγίανση του διαδικτυακού περιβάλλοντος, καθώς και ορισμένες δικαστικές αποφάσεις, μας εξόπλισαν με αυτοπεποίθηση».

Σχόλια