spot_img
spot_img
ΑρχικήLaw NewsΕλλάδαΝέος Κώδικας Δεοντολογίας από το ΕΣΡ

Νέος Κώδικας Δεοντολογίας από το ΕΣΡ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σε νέο κώδικα δεοντολογίας διαφημίσεων, Προγραμμάτων Τηλεπώλησης και Χορηγίας Ραδιοτηλεοπτικών Προγραμμάτων, ο οποίος αποτελείται από 13 άρθρα και αναμένεται να αποσταλεί στο ΣτΕ πριν εκδοθεί το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα, κατέληξε το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης.

Με τα νέα στοιχεία που προστέθηκαν στον κώδικα, καταργείται ο περιορισμός του ημίωρου στα δελτία ειδήσεων και απαγορεύεται στο εξής η μετάδοση διαφημίσεων σε όλη τη διάρκεια των δελτίων ειδήσεων και όχι μόνον μετά από 30 των δελτίων ειδήσεων. Σε σχέση με τα τηλεπαιχνίδια και τις γραμμές υψηλής χρέωσης, η διάρκεια της τηλεφωνικής ενημέρωσης του τηλεθεατή ή ακροατή δεν θα υπερβαίνει τα έξι λεπτά της ώρας, αντί των 15 που έχουν σήμερα περιθώριο οι εταιρείες να κρατούν τους τηλεθεατές. Επίσης, οι ραδιοτηλεοπτικές διαφημίσεις και οι τηλεπωλήσεις πρέπει να περιλαμβάνουν στην ελληνική γλώσσα και σε ευρώ την τιμή χρέωσης ανά λεπτό της ώρας (πλέον ΦΠΑ), με τρόπο ώστε να πληροφορείται ο καταναλωτής την πραγματική τιμή των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Τέλος, με το νέο κώδικα απαγορεύεται στα λεγόμενα «ριάλιτι σόου» και τα τηλεπαιχνίδια να συμμετέχουν οι τηλεθεατές μέσω γραμμών υψηλής χρέωσης, καθώς «δεν επιτρέπεται η διενέργεια κάθε μορφής δημοσκόπησης, μέσω ραδιοφώνου ή τηλεόρασης, με τη χρήση τηλεπικοινωνιακών γραμμών υψηλής χρέωσης», ενώ τα γραπτά μηνύματα (SMS) επιτρέπονται στην οθόνη «μόνο για τις ανάγκες επικοινωνίας του κοινού με τον τηλεοπτικό σταθμό ή ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα, με την προϋπόθεση ότι δι αυτών εκφράζονται η άποψη ή οι προτάσεις των αποστολέων για τον συγκεκριμένο τηλεοπτικό σταθμό η το πρόγραμμά του».

spot_img

Lawjobs