Στην 3η φάση της ενσωμάτωσης αρμοδιοτήτων στο ΚΕΦΟΔΕ Αττικής προχωρά η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων την Δευτέρα 1/7, με τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων φορολογίας εισοδήματος, ΦΠΑ, ειδικών φορολογιών και μητρώου καθώς και εφαρμογής των διατάξεων περί τήρησης βιβλίων και έκδοσης στοιχείων από τις ΔΟΥ Αγίων Αναργύρων, Αιγάλεω, Περιστερίου, Χολαργού και Ψυχικού.
Από 1/7, για υποθέσεις των παραπάνω αρμοδιοτήτων οι φορολογούμενοι εξυπηρετούνται:
- ψηφιακά, από το ΚΕΦΟΔΕ Αττικής, στην εφαρμογή “τα Αιτήματά μου” και στην εφαρμογή “τα Ραντεβού μου”, μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) ή από το myAADEapp
- τηλεφωνικά, από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ), στο +30 213 162 1000, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 8:00 έως 15:00.
Ταυτόχρονα με τη μεταφορά αρμοδιοτήτων στο ΚΕΦΟΔΕ Αττικής προχωρά και η ενοποίηση των συγκεκριμένων ΔΟΥ και η μετεξέλιξή τους σε Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης (ΥΦΕ). Συγκεκριμένα, από 1/7:
- η ΔΟΥ Αγίων Αναργύρων μετεξελίσσεται στην 4η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης, που στεγάζεται στη διεύθυνση: Πριγκιπίσσης Όλγας 3 & Λ. Δημοκρατίας, Άγιοι Ανάργυροι (πρώην ΔΟΥ Αγίων Αναργύρων).
- οι ΔΟΥ Αιγάλεω και Περιστερίου ενοποιούνται και η ενοποιημένη Υπηρεσία μετεξελίσσεται στη 14η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης, που στεγάζεται στη διεύθυνση: Τζων Κέννεντυ 146, Περιστέρι (πρώην ΔΟΥ Περιστερίου)
- οι ΔΟΥ Χολαργού και Ψυχικού ενοποιούνται και η ενοποιημένη Υπηρεσία μετεξελίσσεται στη 8η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης, που στεγάζεται στη διεύθυνση: Ελευθερίου Βενιζέλου 100, Χολαργός (πρώην ΔΟΥ Χολαργού)
Επισημαίνεται ότι οι Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης είναι αρμόδιες για:
- παραλαβή κλειδαρίθμου και ΑΦΜ (για τις περιπτώσεις που οι φορολογούμενοι επιλέγουν την ταυτοποίηση με αυτοπρόσωπη παρουσία)
- εξυπηρέτηση/καθοδήγηση των φορολογουμένων στη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ
- θέματα σχετικά με την ακινησία των οχημάτων (επιβατικών και δίκυκλων ΙΧ), όπως παραλαβή δήλωσης ακινησίας σε περίπτωση οχημάτων αποβιωσάντων, άρση ακινησίας, διαβίβαση άδειας και πινακίδων για διαγραφή οχημάτων, καταχώρηση αναγκαστικών ακινησιών.
Η εξυπηρέτηση των φορολογουμένων στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης θα γίνεται με:
- ραντεβού, που θα κλείνουν ψηφιακά στην εφαρμογή “Τα Ραντεβού μου”, μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) ή από το myAADEapp,
- απευθείας φυσική παρουσία
Ενόψει των ανωτέρω, η λειτουργία των ψηφιακών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ διαμορφώνεται ως εξής:
-την Παρασκευή 28/6 από τις 14:30 παύουν να είναι διαθέσιμες οι εφαρμογές «Τα Αιτήματα μου» και «Τα Ραντεβού μου» για τους φορολογούμενους των ΔΟΥ Αγίων Αναργύρων, Αιγάλεω, Περιστερίου, Χολαργού και Ψυχικού,
-την Δευτέρα 1/7 από τις 11:00, οι φορολογούμενοι θα μπορούν να κλείσουν ραντεβού ψηφιακά μέσω της εφαρμογής «Τα Ραντεβού μου» με τις νεοσύστατες 4η, 8η & 14η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης.