Σε συνέχεια της από 13/3/2020 ανακοίνωσης για την αναστολή των δημόσιων συνεδριάσεων της Ολομέλειας και του Τμήματος της Αρχής από τη Δευτέρα 16/3/2020 έως και την Παρασκευή 3/4/2020 λόγω της υποχρέωσης λήψης μέτρων για τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού (COVID-19) και στο πλαίσιο της λήψης περαιτέρω μέτρων πρόληψης και προστασίας της δημοσίας υγείας, ανακοινώνεται ότι από την 17/3/2020, η Αρχή δεν θα δέχεται την αυτοπρόσωπη υποβολή εγγράφων στην έδρα της. Αποστολή εγγράφων προς την Αρχή θα γίνεται μόνο με ηλεκτρονικά μέσα (email, fax).
Σημειώνεται ότι όλες οι υπηρεσίες της Αρχής παραμένουν σε λειτουργία με τη φυσική παρουσία του 20% των εργαζομένων τους. Το υπόλοιπο 80% κάνει χρήση της τηλεργασίας.
Διευκρινίζεται ότι οι μη δημόσιες συνεδριάσεις της Αρχής συνεχίζονται και πραγματοποιούνται μέσω τηλεδιασκέψεων.
Για την ηλεκτρονική επικοινωνία με την Αρχή, παρακαλείσθε να χρησιμοποιείτε τις
ακόλουθες ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
• Για να ανακοινώσετε Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO) ⇛ dpoannouncement@
dpa.gr
• Για να υποβάλετε καταγγελία (αφορά υποκείμενα δεδομένων) ⇛
[email protected]
• Για να γνωστοποιήσετε περιστατικό παραβίασης ⇛ [email protected]
• Για κάθε άλλο ζήτημα, την κεντρική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
της Αρχής ⇛ [email protected]