Αντιδικία για εμπορική επωνυμία στο διαδίκτυο

0

Μια διαμάχη για την εμπορική επωνυμία δύο χρηματοοικονομικών εταιρειών ενδέχεται να έχει μεγάλες επιπτώσεις στις ονομασίες χώρου στο διαδίκτυο και στα προσωπικά στοιχεία των καταναλωτών.
Η ασφαλιστική εταιρεία First Niagara Insurance Brokers (FNIB),η οποία έχει την έδρα της στον Καναδά, άσκησε αγωγή κατά του τραπεζικού ομίλου με την παρεμφερή επωνυμία First Niagara Financial Group (FNFG).
Η αγωγή κάνει λόγο για παραβίαση εμπορικής επωνυμίας, αθέμιτο ανταγωνισμό, ψεύτικη διαφήμιση και άλλα σχετικά αιτήματα.
Η υπόθεση, ωστόσο, φαίνεται να λαμβάνει ανησυχητικές διαστάσεις καθώς ο ενάγων καταγγέλλει ότι οι πελάτες των δύο εταιρειών έστελναν για μεγάλο χρονικό διάστημα και χωρίς να το γνωρίζουν ηλεκτρονικά μηνύματα με ευαίσθητες προσωπικές πληροφορίες στη λάθος «First Niagara».
Σύμφωνα με τη δικογραφία, τα προβλήματα ξεκίνησαν το 2000 όταν η τράπεζα Lockport Savings Bank άλλαξε την επωνυμία της σε «First Niagara» και άρχισε να χρησιμοποιεί την εν λόγω επωνυμία στις ηλεκτρονικές της διευθύνσεις.
Σχεδόν αμέσως η καναδική ασφαλιστική εταιρεία άρχισε να λαμβάνει χιλιάδες ηλεκτρονικά μηνύματα από πελάτες, υπαλλήλους και πωλητές, οι οποίοι πίστευαν ότι επικοινωνούσαν με την FNFG.
Συχνά τα εν λόγω ηλεκτρονικά μηνύματα περιείχαν προσωπικά στοιχεία, όπως αριθμοί τραπεζικών λογαριασμών, αντίγραφα αδειών οδήγησης και άλλα πολλά.
«Ο πελάτης μας είναι μια εταιρεία παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών», είπε ο Πολ Φάλκερ της δικηγορικής εταιρείας Moses & Singer, η οποία εκπροσωπεί την ασφαλιστική εταιρεία. «Αισθάνονται ότι είναι χρέος τους να σεβαστούν τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους. Πραγματικά δεν ξέρουμε εάν οι πελάτες της τράπεζας γνωρίζουν τι έχει συμβεί».
Η εκπρόσωπος της τράπεζας FNFG, Λέσλι Γκάριτι, δήλωσε ότι δε θα ήθελε να προβεί σε κάποιο σχόλιο, καθώς η αντιδικία βρίσκεται σε εξέλιξη. Ωστόσο, διευκρίνισε ότι κανείς πελάτης της τράπεζας δεν ανέφερε κάποιο πρόβλημα με απώλεια ή κατάχρηση οικονομικών τους πληροφοριών εξαιτίας της ομοιότητας των δύο ηλεκτρονικών διευθύνσεων.
Τα ερωτηματικά σε αυτήν την υπόθεση είναι πολλά. Για παράδειγμα ποια από τις δύο «First Niagara» τελικά ευθύνεται για τη λαθεμένη κατεύθυνση των ηλεκτρονικών μηνυμάτων των χρηστών; Ή τελικά δε φταίει κανείς παρά μόνο ο χρήστης του ίντερνετ που στέλνει απρόσεκτα μηνύματα σε λάθος διευθύνσεις;

Σχόλια