Απόφαση του FCC για παροχή υπηρεσιών 911 από τις εταιρίες τηλεφωνίας μέσω διαδικτύου

0

Με απόφασή του η αμερικανική ομοσπονδιακή επιτροπή τηλεπικοινωνιών (FCC) δίνει προθεσμία μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου στις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην τηλεφωνία μέσω του Internet (VoIP) να παράσχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες του αριθμού εκτάκτων αναγκών 911 στους συνδρομητές τους, όπως κάνουν οι εταιρίες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

Συγκεκριμένα, η επιτροπή δίνει 120 ημέρες προθεσμία, από την ημερομηνία δημοσίευσης της σχετικής απόφασης, ώστε οι εταιρίες να προχωρήσουν στις απιτούμενες αλλαγές στα δίκτυά τους. Η υπόθεση έλαβε διαστάσεις μετά τις καταγγελίες αρκετών συνδρομητών των εν λόγω εταιριών που παραπονέθηκαν ότι σε κρίσιμες γι’ αυτούς στιγμές δεν μπορούσαν να συνδεθούν με κάποιον τηλεφωνητή του 911 για να ζητήσουν βοήθεια.

Προκειμένου να συμμορφωθούν προς την απόφαση του FCC, οι εταιρίες διαδικτυακής τηλεφωνίας πρέπει να ξεπεράσουν πολλά τεχνικά εμπόδια, καθώς οι τηλεφωνικές κλήσεις μέσα από το Internet δεν πραγματοποιούνται μέσω του παραδοσιακού τηλεφωνικού δικτύου, το οποίο και εξυπηρετεί τα 6.200 τηλεφωνικά κέντρα των υπηρεσιών του 911 που υπάρχουν στις ΗΠΑ.

Σχόλια