Εντός εξαμήνου οι αλλαγές στα “Sponsored Stories” κατόπιν απόφασης σε βάρος του Facebook

0

Σε αλλαγή της πολιτικής που διέπει την εμφάνιση των στοιχείων των χρηστών δίπλα σε διαφημιστικά μηνύματα πρόκειται να προχωρήσει το Facebook, σε συμμόρφωση προς την καταδικαστική απόφαση του δικαστηρίου της Καλιφόρνια για τα “Sponsored Stories”. Όπως προβλέπεται στην συμφωνία που επιτεύχθηκε μεταξύ του Facebook και των εναγόντων, το κοινωνικό δίκτυο στο εξής θα πρέπει να καθιστά σαφές στους χρήστες που κάνουν “like” σε ένα εμπορικό προϊόν ή σε έναν φορέα, ότι τα στοιχεία και η προτίμησή τους θα χρησιμοποιηθούν με σκοπό προώθησης του διαφημιστικού μηνύματος. Αυτό θα γίνεται με την προβολή μιας ειδοποίησης, μέσω της οποίας ο χρήστης θα ενημερώνεται για την χρήση των στοιχείων του στο πλαίσιο των “Sponsored Stories” και θα ζητείται η άδειά του.

Ο χρήστης θα έχει εξειδικευμένες επιλογές στη διάθεσή του, δηλαδή θα είναι σε θέση να επιλέξει τις συγκεκριμένες δραστηριότητες (like, listen or read) για τις οποίες επιτρέπει την χρήση των προτιμήσεων ως “Sponsored Stories”. Στην περίπτωση των ανήλικων χρηστών του κοινωνικού δικτύου –δηλαδή κάτω των δεκαοχτώ- την επιλογή για την προβολή των στοιχείων των παιδιών για την προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων θα έχουν οι γονείς τους. Οι παραπάνω αλλαγές αναμένεται να υιοθετηθούν στην πράξη, εντός του προσεχούς εξαμήνου. Υπολογίζεται ότι το κόστος για το Facebook από την επιλογή των χρηστών να μην προβάλλονται στο εξής τα στοιχεία τους σε “Sponsored Stories”, θα ανέλθει στα 100 εκατομμύρια δολάρια από διαφυγόντα διαφημιστικά έσοδα.

Σχόλια