Έρευνα της Επιτροπής Εμπορίου των ΗΠΑ σχετικά με το Google +

0

Από την προηγούμενη εβδομάδα, η μηχανή αναζήτησης της Google έχει εντάξει στα αποτελέσματα αναζήτησης στοιχεία και εικόνες που βρίσκονται στην δική της υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης. Παρά τις προθέσεις της Google, να προσαρμόσει έτσι τα αποτελέσματα της υπηρεσίας στον χρήστη, για την πρακτική αυτή παραπονέθηκαν άλλες εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης με την αιτιολογία ότι παραβλάπτεται ο ανταγωνισμός και διαφημίζεται το Google + σε βάρος άλλων social media. Συγκεκριμένα, εκπρόσωπος του Twitter είχε δηλώσει ότι ήταν μια κακή μέρα για το διαδίκτυο, εννοώντας τη μέρα που εμφανίστηκαν τα πρώτα αποτελέσματα του Google + στην κορυφή της μηχανής αναζήτησης.

Περισσότερο επιβαρυντική για την Google είναι μάλλον η διαπίστωση ότι τα προσωπικά αποτελέσματα αναζήτησης από τη Google + εμφανίζονται στο χρήστη, είτε αυτός έχει λογαριασμό στο Google +, είτε όχι. Προφανώς, εάν είναι εγγεγραμμένος απολαμβάνει πρόσθετα οφέλη αναζήτησης, καθώς εμφανίζονται επίσης τα αποτελέσματα που έχει μοιραστεί με φίλους του στο Google + και άλλα σχετικά.

Σε απάντηση των επικριτών της νέας λειτουργίας, εκπρόσωπος της Google τόνισε ότι για την απουσία αποτελεσμάτων των Twitter και Facebook από τα εμφανιζόμενα στο χρήστη, ευθύνονται οι ίδιες οι εταιρείες. Μάλιστα, για την Twitter διευκρίνισε ότι με δική της ευθύνη διεκόπη το 2011 η  συμφωνία με την Google για εμφάνιση tweets στα αποτελέσματα αναζήτησης. «Είμαστε έκπληκτοι με την αντίδραση της Twitter. Μόνη της επέλεξε πέρυσι να μην ανανεώσει τη συμφωνία μας, κι έκτοτε ακολουθούμε τις υποδείξεις τους σχετικά με την εμφάνιση ή μη tweets στα αποτελέσματά μας», σχολίασε.

Σχόλια