Μια νέα λειτουργία ανάλυσης της ψηφιακής συμπεριφοράς των χρηστών του φαίνεται να δοκιμάζει το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο Facebook.
Πρόκειται για μια τεχνολογία που προχωρά ένα βήμα παραπέρα από τη συλλογή δεδομένων, όπως η μόρφωση και οι προσωπικές σχέσεις του κάθε χρήστη, καθώς θα επιτρέπει την καταγραφή και την ανάλυση στοιχείων, όπως π.χ για πόσο χρονικό διάστημα οι χρήστες αφήνουν τον κέρσορα που εμφανίζεται στην οθόνη τους πάνω από συγκεκριμένο περιεχόμενο (ανάρτηση, φωτογραφία, διαφήμιση κ.λπ.) ή αν η “στήλη ενημέρωσης” (Newsfeed) είναι ή όχι ορατή την ώρα που πλοηγούνται στις σελίδες του δικτύου.
Ο Ken Rudin, στέλεχος της εταιρείας με αρμοδιότητα επίβλεψης των δοκιμών της νέας λειτουργίας, δήλωσε στην εφημερίδα “Wall Street Journal”, ότι τα δεδομένα που θα καταγράφονται θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διάφορους σκοπούς, κυρίως δε για πρακτικές στοχευμένης διαφήμισης.