Google: Αλλαγή πολιτικής για τις λέξεις – κλειδιά στις διαφημίσεις

0

Η εταιρεία διαδικτυακών υπηρεσιών, Google, αύξησε τον αριθμό των κρατών, των οποίων οι διαφημιστές θα μπορούν να πληρώνουν για να εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους ακόμα κι όταν ο χρήστης πληκτρολογεί στην μηχανή αναζήτησης την εμπορική επωνυμία κάποιας άλλης ανταγωνίστριας εταιρείας.

Μέχρι τώρα η πολιτική αυτή ίσχυε μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, στον Καναδά, στη Βρετανία και στην Ιρλανδία ενώ πλέον θα εφαρμόζεται συνολικά σε 190 κράτη.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα διενεργήσει περαιτέρω έρευνα για βελτίωση των όρων για τις εμπορικές επωνυμίες και εμπορικά σήματα ώστε να προσελκύσει περισσότερες διαφημίσεις από τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και από άλλες χώρες, όπως η Κίνα, η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία.

Η Google ανακοίνωσε ότι θα δώσει στις εταιρείες προθεσμίας ενός μηνός για να προσαρμοστούν στο νέο καθεστώς.

“Από τις 4 Ιουνίου η Google δε θα εξετάζει τις λίστες με τις λέξεις κλειδιά για τις εμπορικές επωνυμίες σε 194 κράτη”, ανέφερε η ανακοίνωση της εταιρείας.

Σχόλια