Αυτό πιστοποιεί πρόσφατη έρευνα της Edelman για το Φεβρουάριο του 2012. Στην έρευνα αναφέρεται ότι όλο και περισσότεροι αγοραστές λαμβάνουν υπόψη ως παράγοντα στις αγορές συσκευών smartphones και tablet PCs τις εγγυήσεις ασφαλείας που παρέχουν για τα προσωπικά δεδομένα.
Σχηματοποιώντας τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι οι αγοραστές συγκρίνουν τις υποψήφιες συσκευές με κριτήρια αφενός την τιμή, αφετέρου την ευκολία στη χρήση. Το τελευταίο διάστημα, ωστόσο, σχεδόν οι μισοί αγοραστές –το 48 τοις εκατό των αγοραστών smartphones και το 42 τοις εκατό των αγοραστών tablet PCs- αποφασίζουν και με κριτήριο το πόσο ασφαλής είναι η συσκευή. Μάλιστα το κριτήριο αυτό διαδραματίζει αποφασιστικότερο ρόλο στην τελική επιλογή σε σχέση με την καλαισθησία και το σχεδιασμό του προϊόντος ή την διάρκεια εγγύησης του κατασκευαστή.
Το πόρισμα της έρευνας δεν είναι χρήσιμο μόνο ως προς την αξιολόγηση των παραγόντων διαμόρφωσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς, αλλά και άμεσα αξιοποιήσιμο από τις εταιρείες κατασκευής κινητών τηλεφώνων και tablet PCs. Διότι αυτές που θα ανταποκριθούν στην ανάγκη των καταναλωτών για ασφαλέστερες συσκευές, θα αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά. Εξάλλου, ένα δεύτερο συμπέρασμα των ερευνητών ήταν ότι η πλειονότητα των καταναλωτών αποθαρρύνονται να κάνουν αγορές μέσω ίντερνετ, είτε από τα κινητά τους τηλέφωνα, είτε από tablet PCs και φορητούς υπολογιστές, επειδή ανησυχούν για την ασφάλεια των δεδομένων τους. Περίπου το 70 τοις εκατό των ερωτηθέντων συμφώνησαν ότι απέφευγαν τις ηλεκτρονικές αγορές για τον παραπάνω λόγο, αναγνωρίζοντας παρ’ όλα αυτά ότι θα τους ήταν εξαιρετικά χρήσιμες.