ΗΠΑ: Πτωχευτικά δικαστήρια εγκαινιάζουν live chat με πολίτες

0

Η επιλογή του chat έχει αποδειχθεί ήδη πολύ δημοφιλής και –σύμφωνα με τους δικαστικούς υπαλλήλους- συμβάλλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού.

«Το live chat ξεκίνησε να χρησιμοποιείται από το δικαστήριο εδώ και μερικά χρόνια στο πλαίσιο ενός σχεδίου για καλύτερη ενημέρωση και εξυπηρέτηση του κοινού», σχολίασε ο δικαστικός κλητήρας του πτωχευτικού δικαστηρίου της Αριζόνα, Μπράιαν Καρθ. Στην ιστοσελίδα του δικαστηρίου οι ιδιώτες βρίσκουν πολλές χρήσιμες αιτήσεις και φόρμες πτωχεύσεως και άλλες οδηγίες. Αν ο χρήστης συναντήσει πρόβλημα ή έχει κάποια απορία, μπορεί εύκολα να πατήσει την επιλογή του on-line chat και να απευθύνει το ερώτημά του στον υπάλληλο του δικαστηρίου. Στόχος είναι ο χρήστης να λαμβάνει απάντηση σε λιγότερο από ένα λεπτό.

Την ίδια πρακτική στη συνέχεια εφάρμοσαν τα πτωχευτικά δικαστήρια στις πολιτείες Νιου Μέξικο και Νεβάδα. Η νέα μέθοδος χαιρετίζεται για την αμεσότητα και την ταχύτητά της: οι χρήστες είναι ούτως ή άλλως συνδεδεμένοι και η συνομιλία με τους δικαστικούς υπαλλήλους για απορίες γίνεται μέρος της διαδικασίας περιήγησης.

«Στην πολιτεία μας γίνονται οι περισσότερες πτωχεύσεις. Συνεπώς, το δικαστήριο δέχεται συχνά διαδικαστικές ερωτήσεις από δικηγόρους που δεν έχουν αναλάβει ξανά παρόμοια υπόθεση. Με τόσους ανθρώπους να καλούν τηλεφωνικά στο δικαστήριο για να διευκρινίσουν τις απορίες τους, η επιλογή του chat είναι ένας έξυπνος τρόπος για να ανταποκρινόμαστε άμεσα και εύστοχα», σημειώνει ο δικαστικός κλητήρας Schott από τη Νεβάδα.

Ένα πλεονέκτημα που έχουν, επίσης, οι ζωντανές συνομιλίες είναι ότι οι ιδιώτες μπορούν εύκολα να κάνουν κλικ πάνω στους υπερσυνδέσμους που τους στέλνει ο δικαστικός υπάλληλος ως απάντηση, σε αντίθεση με μια τηλεφωνική συνομιλία, όπου θα απαιτούνταν συνεχείς οδηγίες. Κατά μέσο όρο, την επιλογή της ζωντανής συνομιλίας μέσω διαδικτύου επιλέγουν 25 πολίτες τη μέρα, ενώ η μέση διάρκεια της συνομιλίας υπολογίζεται στα 9 λεπτά.
 

Σχόλια