Κίνα: Νομοθεσία για τις διαδικτυακές εφαρμογές υπηρεσιών ταξί

0

Το Υπουργείο Μεταφορών της Κίνας ψήφισε νομοθεσία που υποχρεώνει όλες τις διαδικτυακές εφαρμογές ταξί, που δραστηριοποιούνται στην Κίνα, να αποκλείσουν ως χρήστες τους τους κατόχους ιδιωτικών οχημάτων. Με τη ρύθμιση αυτή, τα ιδιωτικά αυτοκίνητα και οι οδηγοί τους, που δεν διαθέτουν άδεια ταξί, δεν είναι πλέον σε θέση να χρησιμοποιούν εφαρμογές, όπως η Uber, για κερδοσκοπικούς σκοπούς.

Η ανάγκη για αυστηρότερους κανονισμούς στις εφαρμογές για ταξί είναι ιδιαίτερα μεγάλη στην Κίνα, με περίπου 154 εκατομμύρια χρήστες ανάλογων εφαρμογών κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2014. Αν και η νομοθετική ρύθμιση δεν στοχεύει συγκεκριμένη εφαρμογη ή εταιρεία, εταιρείες όπως η Uber, που είναι διαθέσιμες για χρήση από το ευρύ κοινό, αναμένεται να επηρεαστούν αρνητικά από το νέο καθεστώς. Εκπρόσωπος της Uber Κίνας δήλωσε, ότι δεν θα πληγεί το σύνολο των υπηρεσιών της εταιρείας, αφού υπηρεσίες που συνεργάζονται με εταιρείες ενοικίασης λιμουζινών και οχημάτων με επαγγελματίες οδηγούς, θα εξακολουθήσουν να λειτουργούν νόμιμα.

Ωστόσο, το νέο νομοθετικό πλαίσιο των μεταφορών προκάλεσε την κριτική από διάφορα κινεζικά ειδησεογραφικά πρακτορεία και σχολιαστές των μέσων ενημέρωσης, λόγω της εξαιρετικά μειωμένης προσφοράς υπηρεσιών ταξί στην αγορά της Κίνας, η οποία έχει οδηγήσει στην παντοδυναμία των διαδικτυακών εφαρμογών στη χώρα.
 

Σχόλια